Διαφήμιση

Αναζήτηση

Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις

Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » ΓΕΝΙΚΑ » Γενικά Θέματα για RAV4




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 51 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: τελη κυκλοφοριας
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 18, 2011 9:20 pm 
Χωρίς σύνδεση
6th gear (λασποτρελλλαμένος)
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Απρ 22, 2009 3:22 pm
Δημοσιεύσεις: 1398
Τοποθεσία: ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ (Mk3 Cityscape)
fotonasos έγραψε:
yiannakas έγραψε:
όποιος ξέρει κάτι για βουλγάρικες πινακίδες να το πει..... ήμαρτον, γιατί να μας ξεβρακώσουν οι κατοχικοί εγκληματίες?


Τίποτα δεν ισχύει.Μην ακούτε παραπληροφόρηση.
Η μόνη λύση, κατάθεση πινακίδων.
Μου ήλθε η έκτακτη εισφορά 270 ευρώ...χώρια το ποσό για το εισόδημα.


Μια χαρά το κάνουν το κόλπο με τις Βουλγάρικες πινακίδες Νάσο, δεν είναι παραπληροφόρηση. Έχουμε αμάξια εδώ γύρω που τις φορούν. Θεωρείται ότι το αμάξι εξήχθη στη Βουλγαρία και είναι σε επίσκεψη πίσω στην Ελλάδα, ουσιαστικά. Απαράδεκτο φυσικά, αλλά γίνεται, κι απ' όσο ξέρω θεωρείται νόμιμο.

Με βαριά καρδιά παρέχω κάποιες πληροφορίες: ξεκινάει κανείς εταιρεία στη Βουλγαρία με βοήθεια Βούλγαρου δικηγόρου/συμβολαιογράφου, παίρνει δικό τους ΑΦΜ και γράφει το αμάξι εκεί. Έτσι παίρνει δικές τους πινακίδες και "επισκέπτεται" το αμάξι ξανά Ελλάδα. Το θεωρώ τουλάχιστον αήθες, μια και πρόκειται για εξαπάτηση του ελληνικού συστήματος και μάλιστα σε μια στιγμή που η πατρίδα μας αιμορραγεί και έχει ανάγκη κάθε δεκάρας. Μπορεί το κράτος αυτό να μας π*%#ει αλλά 2 στραβά δεν κάνουν ένα σωστό, προέχει το συλλογικό συμφέρον (ακόμα κι αν το κακοδιαχειρίζονται οι χιμπατζήδες που έχουν αναλάβει το πηδάλιο).

Γιατί 270 ευρώ η έκτακτη εισφορά fotonaso και γιατί τώρα; Εμένα μου ήρθε 150 για το RAV, 150 για το Mini της γυναίκας μου, χώρια για το εισόδημα, κι όλα αυτά μέσα Σεπτέμβρη. Βοήθειά μας. Έχει καταλάβει πώς τους έβαλε ο αδηφάγος χοντρός να τα υπολογίζουν; (γιατί εγώ μπερδεύτηκα)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: τελη κυκλοφοριας
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 18, 2011 11:43 pm 
Χωρίς σύνδεση
5th gear (ορεσίβιος)

Εγγραφή: Δευτ Σεπ 25, 2006 11:12 am
Δημοσιεύσεις: 966
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
To mini είναι 1600cc και δεν "πληρώνει" έκτακτη εισφορά. Επιπλέον η πιο "φτηνή χρέωση" για αυτοκίνητο, είναι 189€ για δίλιτρα 6-10 ετών (270€-30%) τόσο πλήρωσα και εγώ. 150€ έκτακτη εισφορά για αυτοκίνητο δεν υπάρχει εκτός και αν αγόρασες το αυτοκίνητό σου τον Μάιο του 2010 οπότε και 7/12*270=157,5€ περίπου 150€. Αυτό όμως και πάλι δεν εξηγεί τα 150€ που ισχυρίζεσαι ότι χρεωθήκατε για το mini.
Το συμπέρασμα που βγάζω είναι πως ή δεν θυμάσαι καλά ή κάτι παράξενο έχει παιχτεί.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: τελη κυκλοφοριας
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 19, 2011 9:01 pm 
Χωρίς σύνδεση
6th gear (λασποτρελλλαμένος)
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Απρ 22, 2009 3:22 pm
Δημοσιεύσεις: 1398
Τοποθεσία: ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ (Mk3 Cityscape)
meco έγραψε:
To mini είναι 1600cc και δεν "πληρώνει" έκτακτη εισφορά. Επιπλέον η πιο "φτηνή χρέωση" για αυτοκίνητο, είναι 189€ για δίλιτρα 6-10 ετών (270€-30%) τόσο πλήρωσα και εγώ. 150€ έκτακτη εισφορά για αυτοκίνητο δεν υπάρχει εκτός και αν αγόρασες το αυτοκίνητό σου τον Μάιο του 2010 οπότε και 7/12*270=157,5€ περίπου 150€. Αυτό όμως και πάλι δεν εξηγεί τα 150€ που ισχυρίζεσαι ότι χρεωθήκατε για το mini.
Το συμπέρασμα που βγάζω είναι πως ή δεν θυμάσαι καλά ή κάτι παράξενο έχει παιχτεί.


Κάτι παράξενο έχει παιχτεί meco, γι' αυτό και ρωτούσα. Το Mini κατ' αρχήν είναι Mini One 1400 κυβικών και όχι Mini Cooper 1600. Και πλήρωσε 150 ευρώ, ακριβώς όσο και το RAV4. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι χρέωσαν και το Mini, έχει δική του γραμμή με τη χρέωση, ξεχωριστά από το RAV. 150 +150 = 300 ευρώ σύνολο για τ' αμάξια, χώρια άλλα πόσα για τα εισοδήματα.

Άρμεγε λαγούς και κούρευε χελώνες, καταλαβαίνεις γιατί μπερδεύτηκα και ρωτάω. Κάποιος μου είπε πως μάλλον το χρεώσαν σαν δεύτερο αυτοκίνητο και όχι σαν 1400ρι. Δεν μπορώ να καταλάβω τί στην ευχή. Πάντως πήγα στην εφορία για έλεγχο (για το εισόδημα, όχι για τα αμάξια), το ξανακοίταξαν και τα βρήκαν όλα σωστά. (**)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: τελη κυκλοφοριας
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 19, 2011 10:33 pm 
Χωρίς σύνδεση
5th gear (ορεσίβιος)

Εγγραφή: Δευτ Σεπ 25, 2006 11:12 am
Δημοσιεύσεις: 966
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Έχει γίνει σίγουρα κάποιο λάθος. Κάνε την πάπια για το RAV4 και ρώτησε για ποιο λόγο ένα αυτοκίνητο 1400cc πρέπει να "πληρώσει" έκτακτη εισφορά από τη στιγμή που υπολογίζεται μόνο για αυτοκίνητα που η χωρητικότητα του κινητήρα τους υπερβαίνει τα 1928cc.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: τελη κυκλοφοριας
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 19, 2011 10:41 pm 
Χωρίς σύνδεση
2nd gear (καμπίσιος)

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 2:28 pm
Δημοσιεύσεις: 141
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Το σίγουρο είναι πως έχουν γίνει πολλά λάθη και δεν τα παραδέχονται.
Εμένα μου πρόσθεσαν στο εισόδημα 3600euro και ανέβηκα κλίμακα υπολογισμού της έκτακτης εισφοράς χωρίς να ξέρω από που. Σε ερώτησή μου στην εφορία η απάντηση ήταν πως το βγάζει το κομπιούτερ μόνο του και είναι σωστό. Αν έχω αμφιβολία ή πρόβλημα σημαίνει πως δεν έχω εμπιστοσύνη στο λογιστή μου και να πάω να του ζητήσω τον λόγο.
Εγώ όμως φταίω που τα πλήρωσα αντί να τους βάλω ένα μπουρλότο!!!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: τελη κυκλοφοριας
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 20, 2011 1:23 pm 
Χωρίς σύνδεση
6th gear (λασποτρελλλαμένος)
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Απρ 22, 2009 3:22 pm
Δημοσιεύσεις: 1398
Τοποθεσία: ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ (Mk3 Cityscape)
chris_76 έγραψε:
Το σίγουρο είναι πως έχουν γίνει πολλά λάθη και δεν τα παραδέχονται.
Εμένα μου πρόσθεσαν στο εισόδημα 3600euro και ανέβηκα κλίμακα υπολογισμού της έκτακτης εισφοράς χωρίς να ξέρω από που. Σε ερώτησή μου στην εφορία η απάντηση ήταν πως το βγάζει το κομπιούτερ μόνο του και είναι σωστό. Αν έχω αμφιβολία ή πρόβλημα σημαίνει πως δεν έχω εμπιστοσύνη στο λογιστή μου και να πάω να του ζητήσω τον λόγο.
Εγώ όμως φταίω που τα πλήρωσα αντί να τους βάλω ένα μπουρλότο!!!


chris_76, έχω επαλήθευση πως έχεις δίκιο. Έπιασα κουβέντα με το σχετικό υπάλληλο της εφορίας εδώ στη Θεσσαλονίκη και μου είπε ότι έγινε σωρεία λαθών με αυτήν την έκτακτη εισφορά, βαρέθηκαν να κάνουν διορθώσεις (οι ουρά έβγαινε από το κτήριο μου είπε, και πολλοί όντως είχαν εντοπίσει λάθη). Τα ραβασάκια έφυγαν εν μία νυκτί μέσα σε κατάσταση πανικού για να κλείσουν οι τρύπες και να εκταμιευθούν οι δόσεις στήριξης από την Τρόικα, και οι έλεγχοι ποιότητας των δεδομένων ήταν ανεπαρκείς.

meco, θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου κι ας ελπίσουμε να γλιτώσω το ένα 150ρι. Δεν τρέχουν κι απ' τα μπατζάκια μου, στηρίζω ήδη με νύχια και με δόντια οικονομικά το ελληνικό κράτος, δε με παίρνει να κάνω και εθελοντικές (;) δωρεές. Το πολύ να διαπιστώσουν και το δεύτερο λάθος με το RAV, οπότε θα γλιτώσω 30 ευρώ αντί για 150. Για 1 ώρα δουλειά πάλι αξίζει τον κόπο.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: τελη κυκλοφοριας
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2011 12:21 pm 
Χωρίς σύνδεση
RAV4Club Team
RAV4Club Team
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 10, 2008 3:56 pm
Δημοσιεύσεις: 3100
Τοποθεσία: Καρντάσι μεγαλωμένο, Χάμω γεννημένο, από Μακεδονία/Κρήτη-Θεσσαλία/Ήπειρο ριζωμένο...
"kalapodi", μήπως το RAV είναι γραμμένο 50-50 στο όνομα το δικό σου & της συζύγου σου, οπότε σας επιμέρισαν 50-50 την εισφορά ? Σε αυτή την περίπτωση βέβαια, θα έπρεπε να είναι από 135€ έκαστος, όχι 150€.

_________________
RAVάκι μου... κάνε δίαιτα Εικόνα... αλλιώς θα σε κάνω "γκαζιέρα" Εικόνα...Εικόνα
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: τελη κυκλοφοριας
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2011 11:08 pm 
Χωρίς σύνδεση
3rd gear (χαλικόπληκτος)
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Μαρ 06, 2010 12:06 am
Δημοσιεύσεις: 207
Προεπιλογή Υποκυβισμός και κυκλώματα
Πάντως για τον υποκυβισμό, κάντε τον κόπο να διαβάσετε αυτό το άρθρο από την "Ημερησία" γιατί τελευταία γίνεται πολύς λόγος για κυκλώματα και για Ελληναράδικες εξυπνάδες του στυλ, φέρτο να στο αλλάξω μόνο στα χαρτιά για να μην πληρώνεις.

Κυκλώματα αλλάζουν μόνο στα χαρτιά τον κυβισμό αυτοκινήτων.

ΚΤΕΟ: Αποστολή Δελτίων Ελέγχου με φαξ και των αυτοκόλλητων με το ταχυδρομείο ή κούριερ.Εκατοντάδες αγγελίες οχημάτων από τον ΟΔΔΥ με κινητήρες 1,6 λίτρου ενώ από το εργοστάσιο τοποθετούνται μόνο 2,5 λίτρων
Πενία τέχνας κατεργάζεται θα μπορούσε να είναι ο τίτλος της εφευρετικότητας του Ελληνα καθώς για ακόμη μία φορά απέδειξε πως όχι μόνο είναι γνώστης του νόμου αλλά κάνοντας χρήση αυτού γλιτώνει πολλές εκατοντάδες ευρώ.


Ο λόγος για τον υποκυβισμό του κινητήρα σε περίπτωση αλλαγής του ο οποίος επιτρέπεται με νόμο και πλέον όλοι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με κινητήρες 2 λίτρων και άνω με το ανάλογο τίμημα μπορούν να γλιτώσουν από τις έκτακτες εισφορές, τα αυξημένα Τέλη Κυκλοφορίας αλλά και τα “τσουχτερά” τεκμήρια.

Πάντως σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της “ΗτΣ” τα γνωστά κυκλώματα που ασχολούνται με διπλώματα, ΚΤΕΟ και αλλαγές κινητήρων έχουν αναλάβει δράση και στους υποκυβισμούς ώστε οι κάτοχοι ΙΧ να μειώσουν πάρα πολύ το κόστος χρήσης του αυτοκινήτου τους αλλά και να ξεφύγουν των τεκμηρίων διαβίωσης. Βέβαια όλα τα παραπάνω πραγματοποιούνται σύμφωνα με πληροφορίες μόνο στα χαρτιά με κόστος από 1.000 έως και 3.000 ευρώ ανάλογα με την περίπτωση καθώς τα συγκεκριμένα κυκλώματα στην πραγματικότητα δεν προβαίνουν σε καμία αλλαγή κινητήρα αλλά προσκομίζοντας στις Αρχές τα έγγραφα που χρειάζονται ώστε να αλλάξουν τα στοιχεία της Αδειας Κυκλοφορίας του κάθε αυτοκινήτου.

Ωστόσο σύμφωνα με το νόμο είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα. Αλλά αν ο προηγούμενος κινητήρας του μοντέλου που έχει κάποιος στην διάθεσή του είναι πολύ μικρότερος από 25% τότε βάσει πάλι της νομοθεσίας ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα θα πρέπει να προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου. Επίσης ο κινητήρας θα πρέπει να αντικατασταθεί σύμφωνα με έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπίας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου, που τυχόν επηρεάζονται από το νέο κινητήρα, όπως πέδησης, ανάρτησης, αντιρρύπανσης κ.λ.π, εφόσον στην έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπίας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, αναγράφονται τέτοιες προυποθέσεις.

Τι γίνεται στην πράξη
Οι Ελληνες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με κινητήρες από 2 λίτρα και άνω χρειάζεται να καταβάλλουν περισσότερα από 1.000 ευρώ για Τέλη Κυκλοφορίας αλλά και την Εκτακτη εισφορά ενώ από το 2012 τα τεκμήρια διαβίωσης ανέρχονται σε απαγορευτικά επίπεδα για τους περισσότερους εξαιτίας της κατοχής κάποιου σπιτιού αλλά και από τη μεγάλη μείωση που παρατηρείται στα εισοδήματα τόσο των στελεχών επιχειρήσεων όσο και σε ελεύθερους επαγγελματίες.
Η αρχή έγινε από κάποιους αυτόνομους ιδιώτες οι οποίοι ακολουθώντας το γράμμα του νόμου και βέβαια επωφελούμενοι πως το μοντέλο τους κυκλοφορούσε και με μικρότερο κινητήρα προέβησαν στη νόμιμη αντικατάσταση του κινητήρα τους μειώνοντας τα Τέλη Κυκλοφορίας, μηδενίζοντας την έκτακτη εισφορά ενώ παράλληλα μείωσαν τα ασφάλιστρα αλλά και την κατανάλωση καυσίμου.
Τα γνωστά κυκλώματα ενημερώθηκαν άμεσα για την εν λόγο εξέλιξη και από εκείνη τη στιγμή αναζητούσαν πελάτες με αυτοκίνητα 2 λίτρων και άνω ώστε να τους προτείνουν με το αζημίωτο βέβαια την αλλαγή του κινητήρα τους.
Η πρώτη ενέργεια των ιδιωτών είναι απολύτως νόμιμη και βέβαια κανείς δεν μπορεί να τους αγγίξει καθώς όλα έγιναν σύμφωνα με όσα προβλέπει η νομοθεσία.

Στην δεύτερη περίπτωση όμως οι τόσο οι κάτοχοι των ΙΧ όσο και οι υπεύθυνοι της αλλαγής του κινητήρα κάποιου αυτοκινήτου η οποία έγινε μόνο στα χαρτιά οι κυρώσεις που προβλέπονται είναι πολύ βαριές...

Ειδικές περιπτώσεις
Υπάρχουν βέβαια κάποιες περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν υπάρχουν χαμηλότερου κυβισμού κινητήρες σε κάποια μοντέλα με αποτέλεσμα τα κυκλώματα να προβαίνουν σε αντικατάσταση κινητήρα άλλης εταιρείας κοινώς πατέντα οι οποίες είναι διαδεδομένες κυρίως στα οχήματα που προέρχονται από τον ΟΔΔΥ. Αλλωστε σε πάρα πολλές αγγελίες οχημάτων τα οποία προέρχονται από τον ΟΔΔΥ βλέπουμε πολύ μεγάλα τζιπ να τα κινούν ακόμη και κινητήρες 1.600 κ.εκ. ενώ από το εργοστάσιο τα συγκεκριμένα ΙΧ έβγαιναν με κινητήρες 2,5 λίτρων!
Μάλιστα στις αγγελίες αναγράφεται με έντονα γράμματα πως για Τέλη Κυκλοφορίας καταβάλλουν μόλις 250 ευρώ ενώ στην πραγματικότητα θα έπρεπε να καταβάλλουν περισσότερα από 800 ευρώ...
ΚΤΕΟ μέσω ΦΑΞ!

Τα κυκλώματα που αναλαμβάνουν τους υποκυβισμούς των κινητήρων αναλαμβάνουν και να περάσουν από ΚΤΕΟ τα “περίεργα” αυτοκίνητα έναντι βέβαια αμοιβής η οποία ξεκινά από τα 300 ευρώ και μπορεί να φθάσει έως και τα 1.500 ευρώ ανάλογα με την περίπτωση χωρίς μάλιστα να χρειαστεί να μεταβεί το αυτοκίνητο στις γραμμές ελέγχου των ΚΤΕΟ!

Η διαδικασία είναι γνωστή σε όλους και η αποστολή των Δελτίων Τεχνικών Ελέγχων γίνεται μέσω φαξ ενώ τα αυτοκόλλητα παραλαμβάνονται είτε μέσω ταχυδρομείου είτε μέσω ιδιωτικών εταιρειών courier.
Πάντως η απόφαση του υπουργείου βάσει της οποίας πρέπει να τοποθετηθούν κάμερες (οι οποίες τραβούν 4 φωτογραφίες στο κάθε όχημα από διαφορετικά πλευρά) έως τις 10 Ιουνίου του 2012 σε όλα τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ ώστε να πιστοποιείται η παρουσία των ελεγχόμενων ΙΧ στις γραμμές ελέγχου αναμένεται να βάλει “φρένο” στο φαινόμενο. Ωστόσο για τα Δημόσια ΚΤΕΟ που δεν έχουν ακόμη πιστοποιηθεί αλλά ούτε διαθέτουν μηχανοργάνωση συνδεδεμένη με το υπουργείο Μεταφορών δεν προβλέπεται κάτι ανάλογο και θα συνεχίσουν να λειτουργούν χωρίς κανένα έλεγχο!
Απαιτούμενα δικαιολογητικά για αλλαγή κινητήρα

● Αίτηση - υπεύθυνη δήλωση (το παρόν έντυπο)

● 'Αδεια κυκλοφορίας του οχήματος

● Τιμολόγιο αγοράς κινητήρα ή δελτίο παροχής υπηρεσιών τοποθέτησης αυτού

● Παραστατικό καταβολής ισχύοντος τέλους αδείας οχήματος από τράπεζα συμβεβλημένη με την αρμόδια Ν.Α. (Το ποσό που πρέπει να καταβληθεί γνωστοποιείται στον ενδιαφερόμενο από την Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών)

● Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου-μηχανικού, στην οποία θα δηλώνονται τα πλήρη στοιχεία του νέου κινητήρα και θα αποτυπώνεται ο τύπος του και ο αριθμός πλαισίου σύμφωνα με την 20270/73 όπως ισχύει

● Πιστοποιητικό καυσαερίων το οποίο εκδίδεται από την Δ/νση ΚΤΕΟ-Ελληνικό (Απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.)

● Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου μηχανολόγου-μηχανικού και του υπευθύνου λειτουργίας συνεργείου επισκευής αυτοκινήτων που λειτουργεί νόμιμα, στις εγκαταστάσεις του οποίου έγιναν οι σχετικές εργασίες. (Απαιτείται για διασκευή κινητήρων ή συστημάτων του αυτοκινήτου)

● Επιστολή του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπείας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής. Μπορεί να υποβληθεί η σχετική τεχνική μελέτη διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου - μηχανικού, με την οποία θα προσδιορίζονται τα συστήματα του αυτοκινήτου, που ενδέχεται να απαιτείται η αντικατάστασή των, εφόσον επηρεάζονται από το νέο κινητήρα και θα υπολογίζονται οι επί των αξόνων επιπτώσεις του νέου κινητήρα. (Απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: τελη κυκλοφοριας
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 22, 2011 1:15 am 
Χωρίς σύνδεση
RAV4Club Team
RAV4Club Team
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 10, 2008 3:56 pm
Δημοσιεύσεις: 3100
Τοποθεσία: Καρντάσι μεγαλωμένο, Χάμω γεννημένο, από Μακεδονία/Κρήτη-Θεσσαλία/Ήπειρο ριζωμένο...
"Alexandre", δες το σχετικό θέμα Πενία τέχνας κατεργάζεται... (υποκυβισμός)

_________________
RAVάκι μου... κάνε δίαιτα Εικόνα... αλλιώς θα σε κάνω "γκαζιέρα" Εικόνα...Εικόνα
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: τελη κυκλοφοριας
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 23, 2011 12:40 pm 
Χωρίς σύνδεση
1st gear (ασφάλτινος)

Εγγραφή: Κυρ Οκτ 10, 2010 6:38 pm
Δημοσιεύσεις: 26
Εγω λεω να παρω φορα να πεσω πανω στο Βενιζέλο και μετα να το δωσω για παλιοσιδερα!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 51 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο

Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » ΓΕΝΙΚΑ » Γενικά Θέματα για RAV4


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com

OnLine Χρήστες

We have 5 guests and 2 members online