Διαφήμιση

Αναζήτηση

Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις

Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » ΓΕΝΙΚΑ » Γενικά Θέματα για RAV4




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 1399 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 140  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υγραεριοκίνηση
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 12, 2011 5:01 pm 
Χωρίς σύνδεση
6th gear (λασποτρελλλαμένος)
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Απρ 22, 2009 3:22 pm
Δημοσιεύσεις: 1334
Τοποθεσία: ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ (Mk3 Cityscape)
takisapo έγραψε:
Γεια χαρα σε όλους,
Ειλικρινα εντελως τυχαια.Διαβασα όσο αντεχα το θέμα και θεωρησα το συγκεκριμενο φιλο ποιο αισιοδοξο ,ποιο αποφασισμενο ,ποιο κοντα να το παρω αποφαση, δεν ξερω φιλοι μου.
Προσπαθω να μαθω.Βλεπετε ειμαι << πρωταρης >>.Λόγω του ότι ανεβοκατεβαινω Μαυρολιθαρι Φωκιδας ( 550 χλμ ) τουλαχιστο 2 φορες το μηνα , ψαχνω για οικονομια στη καταναλωση, ( οπως και όλοι μας ).
Ζητω συγγνωμη αν προσβαλα ή εθιξα καποιον . :cry:
Με εκτιμηση

takisapo, προφανώς σε παρεξήγησα, να με συμπαθάς. :mrgreen: Εσύ δεν έθιξες κανέναν, η ετεροαναφορά σου όμως ήταν σε περίεργο μήνυμα, αυτό ήταν όλο.

Απλά παίζουν αρκετά με την υπόθεση της υγραεριοκίνησης, είναι αρκετά τα διακινούμενα λεφτά και χρειάζεται λίγο τεταμένη προσοχή. Ο νοών νοείτω.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υγραεριοκίνηση
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 13, 2011 12:39 am 
Χωρίς σύνδεση
1st gear (ασφάλτινος)

Εγγραφή: Τρί Ιούλ 07, 2009 1:27 am
Δημοσιεύσεις: 17
Καλησπερα μετα απο μεγαλη ερευνα και αρκετους προβληματισμους κατεληξα στο zavolli , και αυριο κανω την εγκατασταση.....θα δουμε πως θα παει.

Αλλες μου επιλογες ηταν η mastergas οπυ δινει 15 χρονια εγγυηση και ο Κοντογουλιδης στο Χαιδαρι οπου εβαλε γνωστος μου στο Χαιδαρι σε saxo και δεν εχει καποιο προβλημα....θα δουμε.

Αποφασιασα να μην βαλω λαδιερα μια και ειχα προβληματισμο στο που παει το λαδι που παει στην εισαγωγη , καιγεται , και ο καταλυτης δεν θα παθει ζημια???ευτυχως το κιτ της zavolli δεν προβλεπει λαδιερα για rav 2005 και ο εγκαταστατης ηταν καθετος στο οτι δεν χρειαζεται να μπει σε συγκριση με τον Κοντογουλιδη που μου προτεινε την λαδιερα (δεν θυμαμαι ομως την μαρκα του συστηματος)

Η mastergas παρεχει 15 ετη εγγυηση σε καποια μερη του κινητηρα (και οχι στον καταλυτη!!!) και μεχρι 1500ευρω αλλα
1)χρεωνει 150μ ευρω παραπανω απο τον αντιπροσωπο (stefanelli)
2)σε υποχρεωνει να κανεις εκει service και να βαζεις καποιο λιπαντικο της williams f1 με εξτρα κοστος 50 ευρω

Ελπιζω ΜΟΝΟ να εχω την αξιοπιστια που ειχα μεχρι τωρα και να μην καταστεψω (ουν)το αυτοκινητο


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υγραεριοκίνηση
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 13, 2011 3:21 pm 
Χωρίς σύνδεση
1st gear (ασφάλτινος)

Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 04, 2010 3:19 pm
Δημοσιεύσεις: 10
Τοποθεσία: Ναύπακτος
τελικα σε ενα rav 12/2009,ποιο συστημα ειναι καλυτερο να τοποθετηθει?
και περιπου με πιο κοστολογιο?ευχαριστω!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υγραεριοκίνηση
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 14, 2011 12:05 pm 
Χωρίς σύνδεση
RAV4Club Team
RAV4Club Team
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Σεπ 19, 2006 9:55 am
Δημοσιεύσεις: 3028
Τοποθεσία: Αθήνα (ΜΚ3)
kostasRAV έγραψε:
τελικα σε ενα rav 12/2009,ποιο συστημα ειναι καλυτερο να τοποθετηθει?
και περιπου με πιο κοστολογιο?ευχαριστω!

Χωρίς να θέλω να ευλογήσω την δικιά μου επιλογή ...... με διαφορά το VIALLE με κόστος 2000€

_________________
Off-Road PACK mud 225/75/16, προσθήκες +2,5cm


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υγραεριοκίνηση
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 14, 2011 5:31 pm 
Χωρίς σύνδεση
4th gear (χωμάτινος)
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2010 3:46 pm
Δημοσιεύσεις: 389
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Επειδη το θεμα εχει χαθει νομιζω οτι θα ηθελαν και αλλα μελη (και εγω φυσικα) να γινει μια συνοψη (χωρις ανακατευθυνσεις ή παραπομπες) απο καποιον που εχει ασχοληθει με το θεμα ωστε να:

1. Να μαθουμε ποια ειναι εκεινα τα χαρακτηριστικα που πρεπει να εχει το συστημα υγραεριοκινησης μας (ειτε σε καθε μοντελο rav χωριστα ειτε για ολα).

2. Γιατι το συστημα της vialle υπερτερει εν σχεση με τα υπολοιπα της αγορας καθως και τι προσθετο χρειαζεται ωστε να εχουμε μακροβιοτητα στον κινητηρα μας.


Προσωπικα, δεν με ενδιαφερουν ερευνες του χωρου, απλα μια εμπεριστατωμενη ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ αποψη καποιου που εχει ασχοληθει και εχει "ζησει" με το συστημα υγραεριοκινησης.

_________________
My youtube Channel

Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υγραεριοκίνηση
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 14, 2011 11:25 pm 
Χωρίς σύνδεση
6th gear (λασποτρελλλαμένος)
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Απρ 22, 2009 3:22 pm
Δημοσιεύσεις: 1334
Τοποθεσία: ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ (Mk3 Cityscape)
bros400pgm έγραψε:
2. Γιατι το συστημα της vialle υπερτερει εν σχεση με τα υπολοιπα της αγορας καθως και τι προσθετο χρειαζεται ωστε να εχουμε μακροβιοτητα στον κινητηρα μας.

Γι' αυτό μπορώ να σου ανακεφαλαιώσω εγώ. Δεν το έχω εγκαταστήσει ακόμα, όμως το παρακολουθώ το θέμα στενά και σκέφτομαι να το κάνω (έχω βαρεθεί να περιμένω την Τοyota Ελλάς να σέρνει τα πόδια της προσπαθώντας να αποφασίσει ποιό σύστημα θα εγκαταστούν επίσημα διατηρώντας την εγγύηση).

Βασικό πλεονέκτημα υποτίθεται πως είναι η απουσία "πνεύμονα", δηλαδή εξαρτήματος προώθησης αερίου. Άρα είναι απλούστερο το σύστημα και (ισχυρίζεται η κατασκευάστρια ολλανδική εταιρεία) πιο ανθεκτικό στη φθορά μακροπρόθεσμα.

Επίσης γιατί εναλλάσσει τον ψεκασμό LPG με ψεκασμό βενζίνης (το κάνουν αυτό βέβαια και άλλα συστήματα) για να κρατάει τη θερμοκρασία καύσης στους κυλίνδρους χαμηλότερα. Αυτός είναι και ο μεγάλος μας φόβος, φθορά στις έδρες των βαλβίδων, απ' ότι ακούστηκε σε αυτήν την αλυσίδα τα Toyota είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα στον τομέα αυτό. Η Vialle στον ιστότοπό της ισχυρίζεται πως "πειραματισμοί δείχνουν πως το μοντέλο τους LPxi προκαλεί ηπιότερη φθορά στις βαλβίδες και τις έδρες τους":

http://www.vialle.nl/producten/lpxi.html?L=1
(φυσικά κατασκευάστρια εταιρεία είναι, αν δεν παινέψεις το σπίτι σου...)

Επίσης υποτίθεται ότι υπερτερεί γιατί το εργοστάσιο κατασκευής του έχει μελετήσει συγκεκριμένα την εγκατάσταση στα δικά μας αμάξια και μοντέλα και συνιστά συγκεκριμένες ρυθμίσεις, αντί να επαφίονται αυτές στις ικανότητες, το φιλότιμο και τον ελεύθερο χρόνο του τεχνικού που θα μας τύχει ως εγκαταστάτης. Φυσικά άλλα τα μείγματα LPG στην Ολλανδία και άλλα εδώ, οπότε κάποιες από τις ρυθμίσεις αυτές αναπόφευκτα πρέπει να μείνουν στους τεχνικούς, αλλά τέλος πάντων.

Υποτίθεται ότι και η ύπαρξη δεύτερου εγκεφάλου, παράλληλου με του RAV, είναι πλεονέκτημα, μια και βοηθά το σύστημα να προσαρμόζεται δυναμικά. Προσωπικά ούτε και γι' αυτό είμαι εντελώς πεπεισμένος ότι είναι πλεονέκτημα (μια χαρά μπορούν να μπερδέψουν τα μπούτια τους 2 μικροελεγκτές που λειτουργούν παράλληλα). Πάντως σύμφωνα με τις ιστοσελίδες τους, ο μικροελεγκτής του Vialle "κρυφακούει" τις τηλεπικοινωνίες του εγκεφάλου του RAV και προσαρμόζεται ανάλογα. Δε σημαίνει ότι αυτό είναι η βέλτιστη λύση, αλλά βέλτιστη λύση χωρίς αυτό το κανάλι επικοινωνίας (όπως σε άλλα συστήματα) δε νοείται, οπότε είναι καλό σημάδι.

Τέλος, είναι από τα νεώτερα συστήματα 5ης γενιάς. Η κατασκευάστρια το διαφημίζει αυτό σαν πλεονέκτημα (λογικό), ενώ τουλάχιστον 2 ανταγωνιστές τους στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης μου το παζάρεψαν για μειονέκτημα, επειδή δεν είναι λέει τόσο δοκιμασμένο μακροπρόθεσμα όσο άλλα συστήματα (πάλι λογικό μου ακούγεται).

Σχετικά με τις λαδιέρες και τα πρόσθετα, για τα μοντέλα τα οποία έχουν εγκριθεί από τη Vialle για τα συστήματά τους υποτίθεται πως δε χρειάζονται (αν και στον manosrav ανέφεραν εκ των υστέρων πως κάποιο πρόσθετο ενδείκνυται, αν δε με απατά η μνήμη μου). Γενικά πάντως φοριέται από πολλούς εγκαταστάτες η λογική των γιατρών "πες στον ασθενή να παίρνει κι αυτά τα χαπάκια, καραμέλες tik tak σε κουτί φαρμάκου είναι, δε θα τον βοηθήσουν ούτε και θα τον βλάψουν, θα τον κάνουν όμως να αυθυποβληθεί και θα αισθάνεται πολύ καλύτερα" (φαινόμενο placebo).

Δες πως τα λέει και ο "κλινικάρχης": http://www.youtube.com/watch?v=H2-1NJgtmuo
Να υπενθυμίσω πως άλλο λαδιέρα και άλλο πρόσθετο στη βενζίνη: το δεύτερο το αναφέρει ως πιθανή λύση και η ίδια η Vialle, όπως αναφέρεται στο προηγούμενο link. Αλλά επίσης αποτρέπει από την επιλογή αυτής της λύσης, αναφέροντας ότι αλλάζει η συχνότητα των service, γίνεται αλαλούμ και πρέπει να συνυπολογίζουμε τον μπελά και το έξτρα κόστος (των σέρβις και του πρόσθετου). Προσωπικά αν δω ότι χρειάζεται πρόσθετο θα μείνω μακριά, θα ψάξω για άλλο σύστημα.

Αυτά συγκράτησα εγώ, εστίασα στο Vialle γιατί από την αρχή μου άρεσε περισσότερο σαν ιδέα (απλούστερο από άλλα, χρήση ψεκασμού βενζίνης για να κρατάει τη θερμοκρασία καύσης όσο το δυνατόν πιο χαμηλά). Αν μπορούσαν να κάνουν μια παρόμοια ανακεφαλαίωση και όσοι εστίασαν (ή και εγκατέστησαν) σε κάποιο από τα άλλα συστήματα, θα βοηθούσε.

Προσωπικά πείθομαι με σκληρά στατιστικά επισκευών/βλαβών/κοστολογίου, και αυτά ακόμα σπανίζουν ή τουλάχιστον εγώ δεν τα έχω δει. Οι Ολλανδοί, οι Ιταλοί και οι Τούρκοι χρησιμοποιούν πολύ LPG εδώ και αρκετά χρόνια, κατά κει μεριά νομίζω πως πρέπει να κοιτάξουμε μπας και βρούμε νούμερα.

Μερικές από τις παραπάνω πληροφορίες μπορεί να έχουν και λαθάκια, εκ παραδρομής όμως, δεν είχα το χρόνο να ελέγξω μέχρι την αρχική τους πηγή κάθε μια από αυτές.


Τελευταία επεξεργασία από kalapodi και Τρί Οκτ 25, 2011 12:34 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υγραεριοκίνηση
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 15, 2011 9:51 am 
Χωρίς σύνδεση
4th gear (χωμάτινος)
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2010 3:46 pm
Δημοσιεύσεις: 389
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ευχαριστω πολυ για την αναλυση (hi)
Μια ερωτηση μονο. Αναφερεσε σε συστημα που ψεκαζει υγρο το LPG και δεν το εξαερωνει πρωτα? Εαν γνωριζω καλα ο πνευμονας εξαερωνει το LPG και το στελνει αεριο στα μπεκ αεριου.

_________________
My youtube Channel

Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υγραεριοκίνηση
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 15, 2011 5:23 pm 
Χωρίς σύνδεση
6th gear (λασποτρελλλαμένος)
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Απρ 22, 2009 3:22 pm
Δημοσιεύσεις: 1334
Τοποθεσία: ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ (Mk3 Cityscape)
bros400pgm έγραψε:
Μια ερωτηση μονο. Αναφερεσε σε συστημα που ψεκαζει υγρο το LPG και δεν το εξαερωνει πρωτα? Εαν γνωριζω καλα ο πνευμονας εξαερωνει το LPG και το στελνει αεριο στα μπεκ αεριου.


Ναι, bros400pgm, το Vialle και το Icom είναι και τα δύο συστήματα υγρού ψεκασμού του LPG (τα μόνα διαθέσιμα στην ελληνική αγορά, απ' όσο γνωρίζω). Όλα τ' άλλα είναι αέριου ψεκασμού.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υγραεριοκίνηση
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 20, 2011 12:39 am 
Χωρίς σύνδεση
4th gear (χωμάτινος)
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2010 3:46 pm
Δημοσιεύσεις: 389
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Nα κανω αλλη μια "τεχνικη" ερωτηση: μιλαμε για ψεκασμους βενζινας ανα τακτα χρονικα διαστηματα. Γνωριζει καποιος να μου ποια ειναι αυτα? Βαση λογικης, θα ελεγχονται και ρυθμιζονται απο το διαγνωστικο του εγκεφαλου του αεριου αλλα ρωταω ποια ειναι μια αποδεκτη λυση για ενα αμαξι που κινειται κυριως στην πολη (οχι αθηνα) οποτε και ο χρονος λειτουργιας του μοτερ θα ποικιλει απο 10 λεπτα μεχρι 40 συνεχομενης λειτουργιας.
Ειναι θεμα εγκαταστατη αυτο? Θεμα προτιμησεων οδηγου? Προτεινεται μια περιοδος απο την ιδια την εταιρια εξαρτηματων αεριου?

_________________
My youtube Channel

Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υγραεριοκίνηση
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2011 6:53 pm 
Χωρίς σύνδεση
4th gear (χωμάτινος)
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2010 3:46 pm
Δημοσιεύσεις: 389
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Μηπως καποιος εχει καμια απαντηση? (uu)




bros400pgm έγραψε:
Nα κανω αλλη μια "τεχνικη" ερωτηση: μιλαμε για ψεκασμους βενζινας ανα τακτα χρονικα διαστηματα. Γνωριζει καποιος να μου ποια ειναι αυτα? Βαση λογικης, θα ελεγχονται και ρυθμιζονται απο το διαγνωστικο του εγκεφαλου του αεριου αλλα ρωταω ποια ειναι μια αποδεκτη λυση για ενα αμαξι που κινειται κυριως στην πολη (οχι αθηνα) οποτε και ο χρονος λειτουργιας του μοτερ θα ποικιλει απο 10 λεπτα μεχρι 40 συνεχομενης λειτουργιας.
Ειναι θεμα εγκαταστατη αυτο? Θεμα προτιμησεων οδηγου? Προτεινεται μια περιοδος απο την ιδια την εταιρια εξαρτηματων αεριου?

_________________
My youtube Channel

Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 1399 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 140  Επόμενο

Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » ΓΕΝΙΚΑ » Γενικά Θέματα για RAV4


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Bing [Bot] και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com

OnLine Χρήστες

We have 6 guests and 1 member online