Διαφήμιση

Αναζήτηση

Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις

Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » ΓΕΝΙΚΑ » Γενικά Θέματα για RAV4




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 1473 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 148  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υγραεριοκίνηση
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 08, 2011 10:36 pm 
Χωρίς σύνδεση
2nd gear (καμπίσιος)

Εγγραφή: Πέμ Δεκ 28, 2006 3:33 pm
Δημοσιεύσεις: 52
Τοποθεσία: artemida
sotos_g21 έγραψε:
αρις αν ειναι ο Σπαθης κι εγω εκει το εβαλα εχω ΜΚΙΙ εχω κανει 14000χλμ 5ης γενιας μου ειπε οτι ειναι.μεχρι τωρα ειναι ολα καλα αν θες κατι ρωτα.


ο Σπαθης ειναι soto, αλλα εμενα μου μιλησε για 6 γενιας.. πως σου δουλευει εσενα ξεκιναει βενζινη γυρναει υγραεριο και ανα τακτα διαστηματα σου ριχνει και βενζινη?


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υγραεριοκίνηση
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 11, 2011 2:50 am 
Χωρίς σύνδεση
6th gear (λασποτρελλλαμένος)
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Απρ 22, 2009 3:22 pm
Δημοσιεύσεις: 1411
Τοποθεσία: ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ (Mk3 Cityscape)
:idea:


Τελευταία επεξεργασία από kalapodi και Δευτ Απρ 11, 2011 3:20 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υγραεριοκίνηση
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 11, 2011 2:53 am 
Χωρίς σύνδεση
6th gear (λασποτρελλλαμένος)
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Απρ 22, 2009 3:22 pm
Δημοσιεύσεις: 1411
Τοποθεσία: ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ (Mk3 Cityscape)
Σαΐνια με βλέπω κι εμένα για LPG τελικά, είναι γρήγορη η απόσβεση και φαίνεται να αξίζει την μερική άρση εγγύησης και το όποιο μακροπρόθεσμο ρίσκο με τον κινητήρα (ελπίζω να επισπεύσω και την απόσβεση πριν ανεβάσουν το γκάζι όπως φημολογείται). Με αυτά που διαβάζω τόσους μήνες προσανατολίζομαι στο Zavoli, ίσως από τον Θεοδώρου εδώ στην Θεσσαλονίκη που μένω ή το Viale από την ΣΤΑΘΗΣ Σ. & Ν (Ford Στάθης).

Θα ρωτήσω πρώτα την αντιπροσωπεία μου για τις συνέπειες, ποιά δηλαδή κομμάτια της εγγύησης αίρονται.

manosRAV έγραψε:
Βασίλης έγραψε:
Έχετε ρωτήσει αν μετα τη μετατροπή θα υπάρχει κάποιο όφελος και στο ποσό που πληρώνουμε για τέλη κυκλοφορίας;
με τα μεχρι στιγμης δεδομενα οχι.... ---a ---a

Ξέρει κανείς αν το παραπάνω συνεχίζει να ισχύει; Είναι άδικο ενώ με LPG ξοδεύεις λιγότερα και ρυπαίνεις ελάχιστο να φορολογείσαι τα ίδια... :evil:

Επίσης, έχω μπερδευτεί λίγο με τα σέρβις μετά την εγκατάσταση: είναι πρόσθετα σέρβις ΠΕΡΑΝ των συνηθισμένων της Toyota για την βενζινοκίνηση; Ή αντί για αυτά; Οι αντιπροσωπείες της Toyota τηρούν την οικονομία λαδιού/φίλτρων/μπουζί που χρειάζονται λιγότερο συχνά άλλαγμα λόγω αερίου ή τα αλλάζουν ούτως ή άλλως;

Κάποιος ανέφερε περί ειδικών μπουζί υγραεριοκίνησης. Υπάρχει ανάγκη για κάτι τέτοιο; Τα άλλαξε κανείς; Είδε διαφορά;

Η δεξαμενή 60lt (43 ωφέλιμα) κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών αφήνει καθόλου χώρο για εργαλειοθήκες κτλ ή καταλαμβάνει όλο τον χώρο;

Από τα Mk3 f/l και μετά, ποιός έχει κάνει τα περισσότερα μίλια; Ο πιο σύνθετος κινητήτας TOD τα πάει καλά με την μετατροπή σε βάθος χιλιομέτρων/χρόνου; (όσο βάθος χρόνου τέλος πάντων μπορεί να υπάρχει για έναν τόσο καινούργιο κινητήρα, είναι περίεργος, κάνει παπάδες με τις ρυθμίσεις χρονισμού των βαλβίδων και βάθους βύθισης εμβόλων)

Τέλος, από τους Σαλονικιούς που πέρασαν σύστημα υγραεριοκίνησης, ξέρει κανείς αν ο Θεοδώρου περνάει στα Mk3 την εισαγωγή στην τάπα της βενζίνης ή στον προφυλακτήρα; Επίσης, πού σας έκαναν την πατέντα για κλείσιμο του διάκενου ανάμεσα στο πάτωμα του πορτ-μπαγκάζ και το περίγραμμα του χώρου αποσκευών; (μια και απ' ότι διαβάζω η φιάλη εξέχει λίγο από τον χώρο της καταπακτής).

Σόρρυ για τον καταιγισμό ερωτήσεων, νομίζω όμως πως οι απαντήσεις αυτές είναι χρήσιμες για όλους μας, κι ελπίζω να μην ρώτησα κάτι που έχει ήδη αναφερθεί και μου ξέφυγε! Ότι μάθω φυσικά θα το αναφέρω κι εγώ σε αυτήν την αλυσίδα.


Τελευταία επεξεργασία από kalapodi και Δευτ Απρ 11, 2011 12:36 pm, έχει επεξεργασθεί 6 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υγραεριοκίνηση
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 11, 2011 3:09 am 
Χωρίς σύνδεση
RAV4Club Team
RAV4Club Team
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 10, 2008 3:56 pm
Δημοσιεύσεις: 3114
Τοποθεσία: Καρντάσι μεγαλωμένο, Χάμω γεννημένο, από Μακεδονία/Κρήτη-Θεσσαλία/Ήπειρο ριζωμένο...
kalapodi έγραψε:
[...] ίσως από τον Θεοδώρου εδώ στην Θεσσαλονίκη που μένω. :? [...]
Παλιό "μαγαζί" σε σχέση με την υγραεριοκίνηση, κάπου στις αρχές του θέματος είχα δημοσιεύσει αλληλογραφία που είχα μαζί του (σχετικά με κόστος & εγγύηση). :?

kalapodi έγραψε:
[...] Θα ρωτήσω πρώτα την αντιπροσωπεία μου για τις συνέπειες, ποιά δηλαδή κομμάτια της εγγύησης αίρονται. [...]
Μην μπεις στον κόπο, ο καθένας ό,τι θέλει σου λέει... Το τι συμβαίνει ακριβώς το είχα επίσης postάρει στις αρχές του θέματος, μετά από την επίσημη αλληλογραφία με την "Toyota Ελλάς" & την "Toyota Europe". Ουσιαστικά μπορεί να βγει εκτός εγγύησης (με την έννοια να μην σε καλύψει η "3+3") οτιδήποτε επικοινωνεί με την ECU του κινητήρα. --()

kalapodi έγραψε:
[...] Επίσης, έχω μπερδευτεί λίγο με τα σέρβις μετά την εγκατάσταση: είναι πρόσθετα σέρβις ΠΕΡΑΝ των συνηθισμένων της Toyota για την βενζινοκίνηση; Ή αντί για αυτά; [...]
Είναι πρόσθετα service που έχουν σχέση αποκλειστικά με τη συντήρηση της "γκαζιέρας". :mrgreen:

_________________
RAVάκι μου... κάνε δίαιτα Εικόνα... αλλιώς θα σε κάνω "γκαζιέρα" Εικόνα...Εικόνα
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υγραεριοκίνηση
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 11, 2011 10:23 pm 
Χωρίς σύνδεση
1st gear (ασφάλτινος)
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Ιαν 26, 2011 8:25 pm
Δημοσιεύσεις: 19
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ domvraina
οσο για τα τελη κυκλοφ πιστευω οτι αφου τα εχουμε δηλωσει υγραεριο και ειπαν οτι απτου χρονου τα τελη θα πηγαινουν με τους ρυπους λογικα εμεις πρεπει να πληρωσουμε οσο τα υβριδικα ετσι δεν ειναι?αλλα εντω ειναι ελλαντα δε ξερουμε καθολου τι μας ξημερωνει :( :( :( :( :( σωστα?


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υγραεριοκίνηση
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 11, 2011 11:02 pm 
Χωρίς σύνδεση
RAV4Club Team
RAV4Club Team
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 10, 2008 3:56 pm
Δημοσιεύσεις: 3114
Τοποθεσία: Καρντάσι μεγαλωμένο, Χάμω γεννημένο, από Μακεδονία/Κρήτη-Θεσσαλία/Ήπειρο ριζωμένο...
Τι σχέση έχουν τα υβριδικά με τα υγραεριοκίνητα ? :?
Πέρα από το γεγονός ότι τα τέλη με βάση τους ρύπους είναι για τα πολύ νέα οχήματα (αν θυμάμαι καλά 11/2010 & έπειτα), η πληρωμή των τελών κυκλοφορίας με βάση τους ρύπους υπολογίζεται με βάση την εργοστασιακή μέτρηση, η οποία έχει να κάνει με το καύσιμο για το οποίο σχεδιάστηκε το όχημα (& μετρήθηκαν οι ρύποι του).
Είναι δυνατόν ο κάθε "μετατροπέας" να δίνει τέτοια πιστοποιημένη μέτρηση, για κάθε όχημα με το οποίο καταπιάνεται ? :roll:

Πάντως σίγουρα στις "μπανανίες" δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει την επόμενη μέρα... :(

_________________
RAVάκι μου... κάνε δίαιτα Εικόνα... αλλιώς θα σε κάνω "γκαζιέρα" Εικόνα...Εικόνα
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υγραεριοκίνηση
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 12, 2011 12:02 am 
Χωρίς σύνδεση
2nd gear (καμπίσιος)
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Φεβ 05, 2008 2:19 pm
Δημοσιεύσεις: 58
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
evankouros έγραψε:
Τι σχέση έχουν τα υβριδικά με τα υγραεριοκίνητα ? :?
Πέρα από το γεγονός ότι τα τέλη με βάση τους ρύπους είναι για τα πολύ νέα οχήματα (αν θυμάμαι καλά 11/2010 & έπειτα), η πληρωμή των τελών κυκλοφορίας με βάση τους ρύπους υπολογίζεται με βάση την εργοστασιακή μέτρηση, η οποία έχει να κάνει με το καύσιμο για το οποίο σχεδιάστηκε το όχημα (& μετρήθηκαν οι ρύποι του).
Είναι δυνατόν ο κάθε "μετατροπέας" να δίνει τέτοια πιστοποιημένη μέτρηση, για κάθε όχημα με το οποίο καταπιάνεται ? :roll:

Πάντως σίγουρα στις "μπανανίες" δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει την επόμενη μέρα... :(


Δε δίνει ο "μετατροπέας" πιστοποιημένη μέτρηση, αλλά το ΚΤΕΟ, για την κάρτα καυσαερίων, που του τα ακουμπάμε κάθε χρόνο για να την βγάλουμε και δεν έχει καμία απολύτως αξία.
Εκτός και αν πιστεύεις και εσύ, σαν κάποιους άλλους που μου το είπαν και τρελάθηκα, ότι το αυτοκίνητο καίει και βενζίνη και όχι μόνο υγραέριο. Λες και έδωσα 2000 ευρώ για να καίω βενζίνη, λες και τα υβριδικά δεν καίνε τον κ...ο τους από βενζίνη, όταν βρεθούν εκτός πόλης.

Και εννοείται ότι τα υγραεριοκίνητα έχουν για την κίνηση εκτός πόλης λιγότερους ρύπους από τα υβριδικά.

Και εννοείται ότι οι εργοστασιακές μετρήσεις δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα 4 και 5 χρόνια μετά την αγορά του αυτοκινήτου, καθώς οι περισσότεροι ούτε τα υποχρεωτικά service δεν τηρούν, και πως να το κάνουν με χρέη ως το λαιμό.

Πάντως συμφωνώ ότι σίγουρα στις "μπανανίες" δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει την επόμενη μέρα...

_________________
RAV (MKIII/executive/1ος-2007) - 4 - EVER lpg - lpxi system by vialle (with Tunap)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υγραεριοκίνηση
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 12, 2011 2:54 pm 
Χωρίς σύνδεση
RAV4Club Team
RAV4Club Team
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 10, 2008 3:56 pm
Δημοσιεύσεις: 3114
Τοποθεσία: Καρντάσι μεγαλωμένο, Χάμω γεννημένο, από Μακεδονία/Κρήτη-Θεσσαλία/Ήπειρο ριζωμένο...
"magellan", έδωσες/δεν_έδωσες 2k € για τη μετατροπή, νομίζω ότι δεν έχει καμία σημασία για τον υπολογισμό των εκπομπών καυσαερίων με βάση τα οποία πληρώνεις τα Τέλη Κυκλοφορίας.
Αυτά θα συνεχίσεις να τα πληρώνεις (αν έχεις ταξινομήσει το αυτοκίνητο μετά τον 11/2011 & αν συνεχίσουν να ισχύουν τα σημερινά δεδομένα στη "μπανανία" μας) με βάση τις εκπομπές καυσαερίων (διαφορετικά, για ταξινομημένα πριν τον 11/2010 2lt RAV, πληρώνουμε 600 € σήμερα κι ό,τι θέλουν αύριο), όπως αυτές έχουν "πιστοποιηθεί" (με συγκεκριμένες νόρμες) από το εργοστάσιο κατασκευής για το κάθε όχημα & για τον τύπο καυσίμου με τον οποίο έγινε αυτή η "πιστοποίηση εκπομπών CO2".

Είναι προφανές ότι ο κάθε μάστορας/εταιρεία μετατροπής σε υγραεριοκίνηση δεν έχει τη δυνατότητα για κάθε αυτοκίνητο που μετατρέπει να δίνει επίσημες μετρήσεις κατανάλωσης & εκπομπών. Αν όμως το αυτοκίνητο ήταν bi-fuel (π.χ. βενζίνη & υγραέριο) από το εργοστάσιο κατασκευής, τότε σαφώς & θα υπήρχαν οι αντίστοιχες "πιστοποιήσεις εκπομπών".

Επειδή προφανώς δεν κατάλαβες ή/& δεν γνωρίζεις τι είναι η "πιστοποιημένη μέτρηση" που έγραψα, για να μην μπερδεύεσαι σου εξηγώ ότι δεν αναφερόμουν στις εκπομπές καυσαερίων (π.χ. CO2) που μετρώνται στα ΚΤΕΟ ή/& αναγράφονται στην ΚΕΚ, αλλά στην θεωρητική κατανάλωση των οχημάτων & τις θεωρητικές εκπομπές CO2 που προκύπτουν εξ' αυτής, με βάση την τυποποιημένη μέτρηση κατανάλωσης κατά ECE :
έγραψε:
ECE (μέτρηση κατανάλωσης):
H μέτρηση της κατανάλωσης ενός αυτοκινήτου με την τυποποιημένη μέθοδο που προβλέπεται από τους Κοινοτικούς κανονισμούς. H μέθοδος αυτή περιλαμβάνει μέτρηση της κατανάλωσης με ταχύτητα 90 χλμ./ώρα, με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα και σε έναν τυποποιημένο «κύκλο πόλης». Οι εργαστηριακές συνθήκες που επικρατούν σε αυτές τις μετρήσεις είναι η αιτία που η κατανάλωση ECE για ένα αυτοκίνητο είναι συνήθως αρκετά μικρότερη από την κατανάλωση του ίδιου αυτοκινήτου σε πραγματικές συνθήκες λειτουργίας.

Κι επειδή πρέπει να γίνει απόλυτα ξεκάθαρο το πώς υπολογίζεται το εκπεμπόμενο διοξείδιο του άνθρακα(& το πόσο "πολύπλοκο" είναι να το κάνει αυτό οποιοσδήποτε άλλος πέρα του κατασκευαστή), παραθέτω στη συνέχεια μέρος από την "Οδηγία 1999/100/ΕΚ της Επιτροπής, της 15ης Δεκεμβρίου 1999, για την προσαρμογή στην τεχνική πρόοδο της οδηγίας 80/1268/ΕΟΚ του Συμβουλίου σχετικά με το εκπεμπόμενο διοξείδιο του άνθρακα και την κατανάλωση καυσίμων των μηχανοκινήτων οχημάτων".
Παράθεση:
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ


ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ Ι ΚΑΙ ΙΙ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 80/1268/ΕΟΚ

Το παράρτημα Ι τροποποιείται ως εξής:

1. Το σημείο 4.1 αντικαθίσταται από το ακόλουθο κείμενο: "4.1. Οι εκπομπές μετρούνται κατά τη διάρκεια κύκλου δοκιμών που εξομοιώνει την αστική, καθώς και την εκτός πόλεως μορφή οδήγησης, όπως περιγράφεται στο προσάρτημα 1 του παραρτήματος ΙΙΙ της οδηγίας 70/220/ΕΟΚ, όπως τροποποιήθηκε τελευταία."

2. Το σημείο 4.4. αντικαθίσταται από το ακόλουθο κείμενο: "4.4. Καύσιμο δοκιμής

4.4.1. Βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα οχήματα

Πρέπει να χρησιμοποιούνται για δοκιμή τα κατάλληλα καύσιμα αναφοράς, όπως ορίζονται στο παράρτημα ΙΧ της οδηγίας 70/220/ΕΟΚ, όπως τροποποιήθηκε τελευταία.

4.4.2. Οχήματα που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το υγραέριο και το φυσικό αέριο

Για τα οχήματα που χρησιμοποιούν ως καύσιμο υγραέριο και φυσικό αέριο, επιλέγεται το καύσιμο της προτιμήσεως του κατασκευαστή για τη μέτρηση της καθαρής ισχύος σύμφωνα με το παράρτημα Ι της οδηγίας 80/1269/ΕΟΚ, όπως τροποποιήθηκε τελευταία. Το επιλεχθέν καύσιμο διευκρινίζεται στη γραπτή ανακοίνωση που προβλέπει το παράρτημα ΙΙ.

4.4.3. Για τους σκοπούς του υπολογισμού που αναφέρεται στο σημείο 4.3, πρέπει να χρησιμοποιούνται τα ακόλουθα χαρακτηριστικά καυσίμου:

α) πυκνότητα: μετράται στο καύσιμο δοκιμής σύμφωνα με το ISO 3675 ή ισοδύναμη μέθοδο· για βενζίνη και πετρέλαιο ντίζελ χρησιμοποιείται η μετρούμενη πυκνότητα σε θερμοκρασία 15 °C· για υγραέριο και φυσικό αέριο, χρησιμοποιείται η πυκνότητα αναφοράς ως εξής:

0,538 kg/λίτρο για υγραέριο

0,654 kg/m3 για φυσικό αέριο(1)·

β) λόγος υδρογόνου-άνθρακα: χρησιμοποιούνται σταθερές τιμές, οι οποίες είναι οι εξής:

1,85 για βενζίνη

1,86 για πετρέλαιο ντίζελ

2,525 για υγραέριο

4,00 για φυσικό αέριο

2,93 για το φυσικό αέριο (NMHC)"

[...]

4. Το σημείο 6.1 αντικαθίσταται από το ακόλουθο κείμενο: "6.1. Κύκλος δοκιμής

Ο κύκλος δοκιμής περιγράφεται στο προσάρτημα 1 του παραρτήματος ΙΙΙ της οδηγίας 70/220/ΕΟΚ, όπως τροποποιήθηκε τελευταία, περιλαμβανομένων τόσο του μέρους Ι (αστική οδήγηση) όσο και του μέρους ΙΙ (οδήγηση εκτός πόλεως). Όλες οι προδιαγραφές οδήγησης που περιλαμβάνονται στο προσάρτημα αυτό εφαρμόζονται για τη μέτρηση του CO2."

[...]

Το παράρτημα ΙΙ τροποποιείται ως εξής:
[...]

2. Προστίθενται οι νέες υποσημειώσεις (4) και (5) στο τέλος του συμπληρώματος: "(4) Επαναλαμβάνεται για βενζίνη και αέριο καύσιμο στην περίπτωση οχήματος που μπορεί να λειτουργεί είτε με βενζίνη είτε με αέριο καύσιμο. Τα οχήματα που καταναλώνουν τόσο βενζίνη όσο και αέριο καύσιμο, αλλά στα οποία το σύστημα βενζίνης χρησιμοποιείται αποκλειστικά και μόνο σε έκτακτες περιπτώσεις ή για να τεθεί σε λειτουργία ο κινητήρας και εφόσον η μέγιστη χωρητικότητα του δοχείου βενζίνης δεν υπερβαίνει τα 15 λίτρα, θεωρούνται όσον αφορά στη δοκιμή ως οχήματα που χρησιμοποιούν αποκλειστικά και μόνο αέριο καύσιμο.

(5) Για οχήματα που λειτουργούν με φυσικό αέριο, η μονάδα "1/100 km" αντικαθίσταται από τη μονάδα "m3/100 km"."


(1) Πρόκειται για τη μέση τιμή των καυσίμων αναφοράς G20 και G23 σε 15 °C.

(2) Επαναλαμβάνεται για βενζίνη και αέριο καύσιμο στην περίπτωση οχήματος το οποίο μπορεί να λειτουργεί είτε με βενζίνη είτε με αέριο καύσιμο. Τα οχήματα που χρησιμοποιούν ως καύσιμο τόσο βενζίνη όσο και αέριο καύσιμο, αλλά στα οποία το σύστημα βενζίνης χρησιμοποιείται αποκλειστικά και μόνο σε έκτακτες περιπτώσεις ή για να τεθεί σε λειτουργία ο κινητήρας, εφόσον η χωρητικότητα του δοχείου βενζίνης δεν υπερβαίνει τα 15 λίτρα, θεωρούνται, όσον αφορά στη δοκιμή, ως οχήματα που λειτουργούν αποκλειστικά με αέριο καύσιμο.

(hi)

_________________
RAVάκι μου... κάνε δίαιτα Εικόνα... αλλιώς θα σε κάνω "γκαζιέρα" Εικόνα...Εικόνα
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υγραεριοκίνηση
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 12, 2011 7:02 pm 
Χωρίς σύνδεση
1st gear (ασφάλτινος)
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Ιαν 26, 2011 8:25 pm
Δημοσιεύσεις: 19
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ domvraina
δηλαδη μας λες,λεει οτι οσο πληρωναμε θα πληρωνουμε κ μπορει και παραπανω ανγινουν αυξησεις τελικα. ε τρελενεσαι μετα η οχι?? ---a ---a ---a ---a ---a ---a ---a ---a ---a ---a ---a ---a ---a


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υγραεριοκίνηση
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 13, 2011 9:33 am 
Χωρίς σύνδεση
2nd gear (καμπίσιος)
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Φεβ 05, 2008 2:19 pm
Δημοσιεύσεις: 58
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
"Evankouros", τα δέχομαι όλα αυτά που αναφέρεις, αλλά μπορείς να μου εξηγήσεις τότε τη χρησιμότητα που θα έχει τον 11/2016 η πιστοποίηση του κατασκευαστή για ένα αυτοκίνητο του 11/2010?
Υπάρχει περίπτωση να ισχύουν τα ίδια?
Και επειδή η ερώτηση είναι ρητορική, απαντάω μόνος μου : ΟΧΙ,
με κυριότερο παράγοντα ότι πάρα πολλοί Έλληνες κάνουν service όποτε το θυμούνται ή το κυριότερο όποτε μπορούν, λόγω χρημάτων όπως μας κατάντησαν,
και δευτερευόντως λόγω της πολύ καλής :):):) ποιότητας των καυσίμων μας, αλλά και του τρόπου οδήγησης του καθενός (πχ κάποιοι οδηγούν πολύ συχνά με κόφτες οπότε φυσιολογικά επέρχεται και πρόωρη φθορά).

Οπότε, από τη στιγμή που η ποίοτητα των καυσίμων ελέγχεται :):):) συνεχώς από τα αρμόδια κρατικά "συνεργεία" και αφού κάθε χρόνο βγάζουμε αυτή τη ρημαδοΚΕΚ, για ποιό λόγο δε βρίσκουν μέσω αυτής το πόσο πραγματικά ρυπαίνει σήμερα το κάθε τουτού και ασχολούνται με αυτά που έδινε ο κατασκευαστής 6 χρόνια πριν, πχ στο παράδειγμά μας?

Απλά είναι θέμα της "μπανανο"πολιτείας να το αλλάξει αυτό, αλλά - ωχ αδερφέ μου - ποιος να κάτσει να σκεφτεί να αλλάξει πάλι το νόμο, ποιος να ελέγχει τώρα τα ΚΤΕΟ (ιδιωτικά αλλά κυρίως τις μίζες στα δημόσια), ποιος να ελέγξει την ποιότητα των καυσίμων και να επιβάλλει πρόστιμα, τι μ@λ@κίες λέω ο άνθρωπος, στην Ελλάδα γεννήθηκα. ---a

Μετέτρεψε τα 600 ευρώ σε 660 και μπαλαμούτιασε, για μετά τους 11/2010, το 1,5 ευρώ*χλμ/gr Co2, για πχ τα 141-160 gr CO2/χλμ, σε 1,65 και μέσα είσαι.
Να μωρέ το 10% και χωρίς πολύ χαμένη σκέψη σε εργατοώρες. (_)--

Αθάνατοι "Έλληνες" συμβουλάτοροι των υπουργών και αθάνατοι "Έλληνες" υπουργοί.

Και το 2013 βάλε άλλο ένα 10% ---a , έτσι για να χω λαμβάνειν.

Μωρέ :whip και :[bar που σας χρειάζεται

_________________
RAV (MKIII/executive/1ος-2007) - 4 - EVER lpg - lpxi system by vialle (with Tunap)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 1473 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 148  Επόμενο

Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » ΓΕΝΙΚΑ » Γενικά Θέματα για RAV4


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com

OnLine Χρήστες

We have 2 guests and 1 member online