Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 10 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 05, 2014 2:45 pm 
Χωρίς σύνδεση
2nd gear (καμπίσιος)

Εγγραφή: Τρί Μαρ 01, 2011 4:37 pm
Δημοσιεύσεις: 100
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη .
Ειναι εφικτο ? Τί χρειαζεται εκτος φυσικα απο μοτερ ?

_________________
Νίκος


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 05, 2014 5:07 pm 
Χωρίς σύνδεση
5th gear (ορεσίβιος)
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Οκτ 26, 2006 6:33 pm
Δημοσιεύσεις: 579
Τοποθεσία: Σαλαμίνα
Τα πάντα γίνοντε αρκεί να έχεις όρεξη, μεράκι και πολύ χρήμα.
Στη περίπτωση σου το πιο αξιόπιστο και πιο οικονομικό είναι να αγοράσεις κατευθείαν ένα diesel.
Χρειάζεσαι εκτός από κινητήρα τα εξής:
σασμάν με τράνσφερ
άξονα & ημιαξόνια
ίσως άλλα άκρα-μουαγιέ
διαφορικό
ταμπλό
εγκέφαλο
τεπόζιτο καυσίμου με όλες τις σωληνώσεις
ίσως άλλα ελατήρια εμπρός
εξάτμιση
@ρχιδ@το μηχανικό και ηλεκτρολόγο


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 05, 2014 9:34 pm 
Χωρίς σύνδεση
2nd gear (καμπίσιος)

Εγγραφή: Τρί Μαρ 01, 2011 4:37 pm
Δημοσιεύσεις: 100
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη .
Ευχαριστω GTR ,εχεις δικιο ,πιο ευκολο και σιγουρα οικονομικοτερο ειναι να αγορασει καποιος ενα ντιζελ.

_________________
Νίκος


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 06, 2014 6:39 pm 
Χωρίς σύνδεση
6th gear (λασποτρελλλαμένος)

Εγγραφή: Δευτ Σεπ 25, 2006 11:12 am
Δημοσιεύσεις: 1083
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Ακόμα και να έβρισκες μετατροπή δωρεάν, δεν θα μπορούσες να τη δηλώσεις. Ο ΚΟΚ είναι ξεκάθαρος σε αυτό το σημείο.


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 06, 2014 8:17 pm 
Χωρίς σύνδεση
2nd gear (καμπίσιος)

Εγγραφή: Τρί Μαρ 01, 2011 4:37 pm
Δημοσιεύσεις: 100
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη .
Αυτο το αγνοουσα ,απλα γνωστος μετετρεψε ενα φιατ ,Brava νομιζω ,σε ντιζελ και μου δημιουργηθηκε η απορια ,προφανως παρανομα.

_________________
Νίκος


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 08, 2014 5:24 pm 
Χωρίς σύνδεση
6th gear (λασποτρελλλαμένος)
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Απρ 22, 2009 3:22 pm
Δημοσιεύσεις: 1739
Τοποθεσία: ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ (Mk3 Cityscape)
Πάντως αν η οικονομία είναι το κίνητρό σου, ένα βενζινοκίνητο το μετατρέπεις σε υγραεριοκίνητο με 1000 ευρώ. Δε βγάζει τη ροπή του ντίζελ, αλλά κρατάει τα πλεονεκτήματα της βενζινοκίνησης.

Αναλόγως τα χιλιόμετρα, σε 1-1,5 χρόνο θα έχεις κάνει την εγκατάσταση απόσβεση και τα υπόλοιπα θα μένουν στην τσέπη σου. Δες το θέμα "Υγραεριοκίνηση".

Επειδή τα RAV4 έχουν ευαισθησία στις βαλβίδες εξαγωγής από την αυξημένη θερμοκρασία καύσης, προτείνω το σύστημα Vialle (το περνάει και η ίδια η Toyota, ακριβό αλλά είναι το καλύτερο κιτ μετατροπής στην αγορά και -σ' εμένα τουλάχιστον- κάναν καλή δουλειά).


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Αύγ 11, 2014 11:16 am 
Χωρίς σύνδεση
2nd gear (καμπίσιος)

Εγγραφή: Τρί Μαρ 01, 2011 4:37 pm
Δημοσιεύσεις: 100
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη .
Ευχαριστω για τις συμβουλες και ειναι εις γνώσιν μου το θεμα της υγραριοκινησης ,απλα με 18.000 χλμ το χρονο μου ειναι δυσκολο οικονομοτεχνικα να αποφασισω για το vialle .

_________________
Νίκος


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 19, 2014 10:33 am 
Χωρίς σύνδεση
RAV4Club Team
RAV4Club Team
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Σεπ 19, 2006 9:55 am
Δημοσιεύσεις: 3109
Τοποθεσία: Αθήνα (ΜΚ3)
Αχ....... ποσες φορές το είχα σκεφτεί και εγω αλλά οπως λένε πολύ σωστά τα παιδιά καλύτερα να πάρεις άλλο αυτοκίνητο

_________________
Off-Road PACK mud 225/75/16, προσθήκες +2,5cm


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 19, 2014 5:36 pm 
Χωρίς σύνδεση
RAV4Club Team
RAV4Club Team
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 10, 2008 3:56 pm
Δημοσιεύσεις: 3823
Τοποθεσία: Καρντάσι μεγαλωμένο, Χάμω γεννημένο, από Μακεδονία/Κρήτη-Θεσσαλία/Ήπειρο ριζωμένο...
Νίκο, συμφωνώ απόλυτα πως καλό είναι να ξεχάσεις τη μετατροπή σε diesel. Ή παίρνεις άλλο "μαμά" diesel ή βάλε LPG, διότι 18k km/έτος είναι αρκετά. Εκτός του ακριβού Vialle LPi από εξουσιοδοτημένο της "T.E.", σκέψου ότι υπάρχουν κι άλλες οικονομικότερες λύσεις (έχουμε γράψει κατά καιρούς).

_________________
Λέω στο ΜΚ3 μου να κάνει δίαιτα Εικόνα, αλλιώς θα το κάνω... "γκαζιέρα" Εικόνα...


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 19, 2014 10:40 pm 
Χωρίς σύνδεση
2nd gear (καμπίσιος)

Εγγραφή: Τρί Ιουν 05, 2007 6:10 pm
Δημοσιεύσεις: 85
Τοποθεσία: θεσσαλονίκη
Αχχχχχχχχχ αυτό το diesel. Μόλις φέτος κατάλαβα από πρώτο χέρι τι σημαίνει κάνοντας με ένα νοικιάρικο 508 diesel 2200klm με 170€ στην Ιταλία προς 1,60 το λίτρο η τιμή του πετρελαίου.

Σίγουρα το επόμενο ravaki θα είναι diesel.....


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 10 Δημοσιεύσεις ] 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com