Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 16 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σερβις κ αλλαγη λαδιων
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 02, 2014 4:19 am 
Χωρίς σύνδεση
3rd gear (χαλικόπληκτος)

Εγγραφή: Δευτ Μάιος 20, 2013 10:26 pm
Δημοσιεύσεις: 182
maki έγραψε:
Ποιος ξερει να μου πει πως θα βγαλω το επιπλεον λαδι χωρις να τα βγαλω ολα. Υπαρχει καποιος τροπος????


Συνηθισμένο να βάζουν πάνω από το max της βέργας, μια φορά ρώτησα αρχιτεχνίτη αντιπροσωπείας (όπου, όπως συνήθως μου έβαλαν πάνω από το max) και μου απάντησε ότι στα VVti πρέπει να είναι πάντα στο max κι όχι κάπου μεταξύ min και max.

Αν το πας στο συνεργείο που σου έβαλαν παραπάνω λάδι, και τους το ζητήσεις, και δεχτούν, είναι πολύ εύκολο να αδειάσουν 200 ml όταν δεν είναι καυτό το λάδι, ξεβιδώνοντας την τάπα του κάρτερ αλλά μη απομακρύνοντάς την, με τέχνη, ώστε μόοοολις να τρέχει λίγο - λίγο λαδάκι, και ξαναβιδώνοντάς την μόλις βγουν 200 cc . Αν ο τεχνίτης φοράει γάντια δεν θα λερώσει ούτε το χέρι του. Και αν τυχόν βγουν π.χ. 300 ml δε χάλασε ο κόσμος, συμπληρώνει 100 ml καινούριο λάδι.

Αν είναι απαραίτητο να αφαιρέσεις μόνος σου λάδι, (εσύ ξέρεις αν είναι) για να μη μπαίνεις στη διαδικασία της "τάπας", και του ξαπλώματος, υπάρχει πολύ πιο εύκολος τρόπος (που μπορούν να τον εφαρμόσουν και στο συνεργείο) : Με αντλία υγρών τύπου "κλέφτη", πολύ φτηνή αρκεί να βρεις αυτή που έχει σωληνάκι διαφανές μικρής διαμέτρου, ώστε να χωράει εκεί που μπαίνει η "βέργα" του λαδιού. Βγάζεις τη βέργα, βάζεις το σωληνάκι και το σπρώχνεις όσο πάει κάτω προς το κάρτερ. 'Επειτα, πιέζοντας παλμικά τη "φούσκα" αντλείς λάδι αδειάζοντάς το σε χαμηλό επίπεδο για να πετύχει η άντληση σε ένα π.χ. άδειο πλαστικό μπουκάλι από λάδι, ή από νερό κ.λπ. στεγνό, ώστε αν αντλήσεις παραπάνω λάδι να μπορείς να το ξαναπροσθέσεις :D

Εικόνα

Αν τυχον εκεί που ενώνεται το σωληνάκι με τη "φούσκα" (αντλία) παίρνει αέρα, τυλίγεις την ένωση με μονωτική ταινία. Η αντλία έχει στα σημεία που ενώνεται με το λάστιχο πλαστικές βαλβίδες για να μην παλινδρομεί το υγρό, καμμιά φορά κολλάνε, εύκολη η σωστή επανατοποθέτησή τους.

Υπάρχουν και πιο επαγγελματικές αντλίες, χειροκίνητες ή και με μοτεράκι με τις οποίες αδειάζουν όλο το λάδι από την υποδοχή της "βέργας" σε αλλαγές λαδιών όταν δεν θέλουν να αλλάξουν φίλτρο, για ευκολία, για να μη ξεβιδώνουν την τάπα του κάρτερ.

Άλλος τρόπος: Αν έχεις μόνο σωληνάκι, πολύ μακρύ, μπορείς -αν ξέρεις- να κάνεις την κλασσική τεχνική αναρρόφησης υγρών με το στόμα -με προσοχή να μην πάει λάδι στο στόμα- και το λάδι θα αρχίσει να ρέει αν η έξοδος είναι πιο χαμηλά από τον πάτο του κάρτερ (να είναι κοντά στο έδαφος)... Αν κάνει κρύο και το λάδι είναι παχύρευστο, το κόλπο δεν θα πετύχει, τότε βγάζεις το σωληνάκι, βάζεις τη βέργα, ζεσταίνεις το λάδι, λίγο, ανοίγοντας τον κινητήρα κι έπειτα επανάληψη.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Να μην πάει λάδι στο στόμα ή στο μάτι... --(*) είτε επειδή είναι καυτό, είτε λόγω πιθανών τοξικών πρόσθετων (φόρα γυαλιά προστασίας, μου έχει συμβεί την ώρα που είχα τελειώσει, καθώς έβγαινε το λαστιχάκι από την υποδοχή της βέργας τινάχτηκε το λάδι στο μάτι μου ).



Προφανώς έβαλες το ENEOS HYPER PREMIUM SAE 5W-30 API: SM/CF, ACEA: A3/B4(07)C3(08) 100% SYNTHETIC, πολύ καλό λάδι, συγχαρητήρια, αν τυχόν είσαι από Θεσ/κη αν θέλεις μου λες από που το αγόρασες.

Το χρησιμοποιούσα, έπειτα δοκίμασα το Sustina και το άφησα λόγω ακριβής τιμής, κατέληξα στο AMSOIL αλλά δεν το βρίσκω πλέον στην Ελλάδα, και αρκετές φορές τελευταία (αλλάζω λάδια κάθε 2 μήνες) στο AURIS αγοράζω HYUNDAI-ΕΝΕΟS SAE 5W-30 SM 100% SYNTHETIC (FULLY) από το δίκτυο και με το σήμα της Hyundai. Είναι κατασκευασμένο από την ENEOS. Τιμή 12,5 ευρώ/λτ με ΦΠΑ. Και αν πάρω ένα ολόκληρο κουτί με 12 δοχεία του 1 λίτρου μου κάνουν έκπτωση 15%. Υποθέτω από τα χαρακτηριστικά ότι είναι αντίστοιχων προδιαγραφών ή και το ίδιο με το ENEOS HYPER PREMIUM SAE 5W-30 API: SM/CF, ACEA: A3/B4(07)C3(08) 100% SYNTHETIC.

Εικόνα
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σερβις κ αλλαγη λαδιων
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 02, 2014 8:10 pm 
Χωρίς σύνδεση
2nd gear (καμπίσιος)

Εγγραφή: Κυρ Δεκ 15, 2013 9:41 pm
Δημοσιεύσεις: 137
Ευχαριστω για τη βοηθεια μαλλον θα το ξαναπαω να το αφαιρεσουν.Καποιος μηχανικος παλαιοτερα μου ειχε πει οτι δεν ειναι καλο να υπαρχει περισσοτερο λαδι απο οσο πρεπει.Αθηνα ειμαι και το λαδι αυτο το βαζω πρωτη φορα.Δεν το βρισκεις ευκολα,το διαθετουν λιγα καταστηματα.Αυτο που εβαλα εγω ειναι σε χρυσαφι συσκευασια.

_________________
RAV4 MKIII f/l1 CVT 6/2009


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σερβις κ αλλαγη λαδιων
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 02, 2014 10:35 pm 
Χωρίς σύνδεση
RAV4Club Team
RAV4Club Team
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 10, 2008 3:56 pm
Δημοσιεύσεις: 3788
Τοποθεσία: Καρντάσι μεγαλωμένο, Χάμω γεννημένο, από Μακεδονία/Κρήτη-Θεσσαλία/Ήπειρο ριζωμένο...
Η χρυσαφί συσκευασία που γράφεις πρέπει να είναι των "μαμά" ENEOS. Αυτά που έγραψε & postαρε τη φωτογραφία τους ο Γιάννης-"JohnDriver" είναι ENEOS σε συσκευασία με logo της Hyundai.

Μετά την εκτενή ανάλυση που έκανε ο Γιάννης Εικόνα, δεν νομίζω ότι υπάρχει τίποτε να προστεθεί στο πώς μπορείς ν' αφαιρέσεις λάδι.

Θέλω όμως να υπενθυμίσω είναι ότι σύμφωνα με τους κατασκευαστές, η στάθμη του λαδιού πρέπει να είναι ανάμεσα στα min & max (πουθενά δεν είδα να γράφεται στα manual ότι πρέπει ντε & καλά να είναι στο max). Αν δεν είναι, πρέπει να προστεθεί ή ν' αφαιρεθεί (αντίστοιχα). Πρέπει επίσης να παρατηρούμε αν ανάμεσα στα διαστήματα αλλαγών λαδιού πέφτει σημαντικά η στάθμη του (ασχέτως αν είναι ανάμεσα στα min & max). Αν πέφτει, καλό είναι να ψάξουμε πού καταναλώνεται (ή/& να δοκιμάσουμε κάποιο άλλο λάδι). Διαφορετικά μπορεί να βρεθούμε προ δυσάρεστων εκπλήξεων... :roll:

_________________
Λέω στο ΜΚ3 μου να κάνει δίαιτα Εικόνα, αλλιώς θα το κάνω... "γκαζιέρα" Εικόνα...


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σερβις κ αλλαγη λαδιων
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 08, 2014 5:14 pm 
Χωρίς σύνδεση
3rd gear (χαλικόπληκτος)

Εγγραφή: Δευτ Μάιος 20, 2013 10:26 pm
Δημοσιεύσεις: 182
maki έγραψε:
... Αυτο που εβαλα εγω ειναι σε χρυσαφι συσκευασια.


evankouros έγραψε:
Η χρυσαφί συσκευασία που γράφεις πρέπει να είναι των "μαμά" ENEOS. Αυτά που έγραψε & postαρε τη φωτογραφία τους ο Γιάννης-"JohnDriver" είναι ENEOS σε συσκευασία με logo της Hyundai


ΝΑΙ !!! Όπως ακριβώς αναφέρει o evankouros (hi)

Εικόνα

Η φωτο είναι του Eneos Premium-Hyper SAE 5W-30 SM Fully Synthetic
το οποίο υπολογίζω από τα γραφόμενά σου, maki, ότι έβαλες.
Αν προσέξετε τα πλαστικά κουτιά, αν εξαιρέσουμε το διαφορετικό χρώμα, είναι το ίδιο καλούπι...
Εικόνα

maki έγραψε:
Αθηνα ειμαι και το λαδι αυτο ... Δεν το βρισκεις ευκολα, το διαθετουν λιγα καταστηματα.


Αν στην Αθήνα δεν είναι "διαδεδομένο" σε πολλά σημεία πώλησης και δεν το βρίσκεις εύκολα, σκέψου στη Θεσ/κη ή σε άλλες επαρχιακές πόλεις. Υπάρχoυν στο site πληροφορίες για καταστήματα πώλησης αλλά πρέπει να βρεις την οδό, ισως να μην έχει parking...
Συν τη μικρή διαφορά τιμής, το ασημί, το βρίσκω πιο εύκολα, και από αξιόπιστη πηγή (στις αντιπροσωπείες της Κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας), όπου παντού υπάρχει και parking. Βέβαια δεν ξέρω σε ποιο τύπο Eneos αντιστοιχεί, απλά υποθέτω. Δεν αποκλείεται αν βρω σε καλή τιμή, να πάρω και το χρυσαφί. Σε χρυσαφί συσκευασία κυκλοφορεί και το ακριβότερο -και SN- Eneos Sustina

Από περιέργεια ...
--() maki με ποια τεχνική έβγαλαν στο συνεργείο το παραπανίσιο λάδι (από την τάπα του κάρτερ ή με αναρρόφηση με λαστιχάκι ή κάπως αλιώς ) ; .


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σερβις κ αλλαγη λαδιων
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 08, 2014 7:51 pm 
Χωρίς σύνδεση
2nd gear (καμπίσιος)

Εγγραφή: Κυρ Δεκ 15, 2013 9:41 pm
Δημοσιεύσεις: 137
Tο λαδι ειναι αυτο της φωτογραφιας . Το sustina ειναι πολυ ακριβο και στα 10.000km που κανω εγω στο χρονο με υπερκαλυπτει και αυτο που εβαλα. Απο την ταπα του καρτερ αφαιρεσαν το επιπλεον.

_________________
RAV4 MKIII f/l1 CVT 6/2009


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σερβις κ αλλαγη λαδιων
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 09, 2014 1:49 am 
Χωρίς σύνδεση
3rd gear (χαλικόπληκτος)

Εγγραφή: Δευτ Μάιος 20, 2013 10:26 pm
Δημοσιεύσεις: 182
:D (hi)


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 16 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com