Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις

Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » ΓΕΝΙΚΑ » Γενικά Θέματα για RAV4




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 12 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Έλξη σκάφους
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 03, 2018 10:23 pm 
Χωρίς σύνδεση
1st gear (ασφάλτινος)

Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 03, 2018 10:12 pm
Δημοσιεύσεις: 2
Καλησπέρα στην ομάδα σκοπεύω για αγορά rav4 του 2007 αυτοματο και θα ήθελα να ενημερωθώ για το αν θα μπορώ να ελκω φουσκωτό βάρους 1.5 τόνου και κυρίως αν θα έχω πρόβλημα στην ανέλκυση του από την γλυστρα.


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έλξη σκάφους
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 04, 2018 12:11 pm 
Χωρίς σύνδεση
3rd gear (χαλικόπληκτος)
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 05, 2015 12:05 am
Δημοσιεύσεις: 269
Τοποθεσία: Αθήνα
Πιστεύω πως είναι καλύτερα να κοιτάξεις για κάτι που να έχει αργές σχέσεις (τζιπ κατά προτίμηση). Στα δύσκολα ακόμα και σε μια ανηφόρα στην πόλη εάν χρειαστεί να ξεκινήσεις με τόσο βάρος που θα σέρνει θα δυσκολευτεί πάρα πολύ.

Εάν θέλεις κάτι σε suv τότε καλύτερα κοίταξε για το forester 2.0X (όχι το XT).


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έλξη σκάφους
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 04, 2018 7:42 pm 
Χωρίς σύνδεση
6th gear (λασποτρελλλαμένος)

Εγγραφή: Δευτ Σεπ 25, 2006 11:12 am
Δημοσιεύσεις: 1112
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Για ρυμούλκηση καλύτερα τα χειροκίνητα αυτοκίνητα. Τα αυτόματα ζορίζονται πολύ και το κακό είναι ότι δεν το καταλαβαίνεις. Στο 2007 RAV4 αν το αυτόματο είναι τύπου CVT μπορεί να μην έχει τέτοιο πρόβλημα. Εννοώ πως δεν το γνωρίζω. Όμως το CVT κιβώτιο είναι φρίκη (προσωπική άποψη).
Τα forester που έχουν κοντές σχέσεις (ατμοσφαιρικά χειροκίνητα βενζίνη) είναι τα ιδανικά. Επίσης στα f/l ΚΙΑ sorento με την επιλογή των κοντών σχέσεων δεν μπλόκαρε το κεντρικό διαφορικό. Όμως εκεί είναι "τζιπίσιες" κοντές και δεν βολεύουν σε ταξίδι στην άσφαλτο.
Επίσης καλά είναι όλα τα μεγάλα τζιπ (grand cherokee, land cruiser, pajero κ.λ.π.) Αυτά είναι όλα αυτόματα αλλά άλλο πράγμα το αυτόματο που υποστηρίζει (σχεδόν) 4λιτρο κινητήρα και άλλο αυτό που υποστηρίζει δίλιτρο.


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έλξη σκάφους
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 05, 2018 2:54 am 
Χωρίς σύνδεση
6th gear (λασποτρελλλαμένος)
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Απρ 05, 2009 7:34 pm
Δημοσιεύσεις: 1141
Τοποθεσία: Ν.Έρυθραία-Βίκος/Αώος
Johnrovi έγραψε:
Καλησπέρα στην ομάδα σκοπεύω για αγορά rav4 του 2007 αυτοματο και θα ήθελα να ενημερωθώ για το αν θα μπορώ να ελκω φουσκωτό βάρους 1.5 τόνου και κυρίως αν θα έχω πρόβλημα στην ανέλκυση του από την γλυστρα.

Σε νορμάλ γλυστρα,δεν θα έχεις πρόβλημα.

_________________
http://toyotaclub.freeforums.org/

ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΩΟ!!!


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έλξη σκάφους
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 05, 2018 9:07 am 
Χωρίς σύνδεση
RAV4Club Team
RAV4Club Team
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 10, 2008 3:56 pm
Δημοσιεύσεις: 3830
Τοποθεσία: Καρντάσι μεγαλωμένο, Χάμω γεννημένο, από Μακεδονία/Κρήτη-Θεσσαλία/Ήπειρο ριζωμένο...
Η προσωπική μου άποψη και εμπειρία από το RAV MK3 CVT (διόρθωση @meco: από το 2009 και μετά βγαίνει) είναι πως τραβάει άνετα τρειλορ με 1 τόνο ελιές σε μεγάλη και απότομη ανηφόρα που είναι και σαν βομβαρδισμένος χωματινος κατσικοδρομος.
Διαφωνώ δε κάθετα με την προσωπική άποψη του κουμπαροσύντεκνου meco. Κορυφαίο κιβώτιο, αρκεί να μην σ' ενοχλεί όταν ακούγεται κατά το ανέβασμα στροφών λόγω συνεχόμενης μείωσης της σχέσης μετάδοσης για να κρατήσει την ταχύτητα (km/h) που θες.
Πρόκληση: Πείτε μου παραδείγματα άλλων αυτόματων κιβωτιων που σε διλιτρο ατμοσφαιρικό SUV αντίστοιχου όγκου/βάρους μπορούν να κρατήσουν σταθερή ταχύτητα 130-140 km/h στις ανηφόρες της Εγνατίας οδού μετά τη Βέροια! :)

_________________
Λέω στο ΜΚ3 μου να κάνει δίαιτα Εικόνα, αλλιώς θα το κάνω... "γκαζιέρα" Εικόνα...


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έλξη σκάφους
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 05, 2018 5:43 pm 
Χωρίς σύνδεση
1st gear (ασφάλτινος)

Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 03, 2018 10:12 pm
Δημοσιεύσεις: 2
Εμένα η απορία μου ειναι αν θα ξεκινάει για τα 5 μέτρα τις γλιστράς που είναι ανηφορικά με 1.5 τόνο βάρος η απόσταση ρυμούλκησης δεν με απασχόλησε μιας και θα είναι για ένα χιλιόμετρο μέχρι το παρκινγκ


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έλξη σκάφους
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 06, 2018 2:17 pm 
Χωρίς σύνδεση
6th gear (λασποτρελλλαμένος)

Εγγραφή: Δευτ Σεπ 25, 2006 11:12 am
Δημοσιεύσεις: 1112
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Johnrovi έγραψε:
Εμένα η απορία μου ειναι αν θα ξεκινάει για τα 5 μέτρα τις γλιστράς που είναι ανηφορικά με 1.5 τόνο βάρος η απόσταση ρυμούλκησης δεν με απασχόλησε μιας και θα είναι για ένα χιλιόμετρο μέχρι το παρκινγκ

Θα πρέπει να κοιτάξεις τις προδιαγραφές ρυμούλκησης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Αυτές με φρένα, ακόμα και αν δεν έχεις, από τη στιγμή που θα το σέρνεις για μικρή απόσταση και με πολύ χαμηλή ταχύτητα. Αν ο 1,5 τόνος είναι μέσα στα όρια του κατασκευαστή τότε δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Απλά θα βάζεις το λεβιέ του αυτόματου στο 1 (μην τον αφήνεις ποτέ στο D) και μετά θα ξεκινάς.


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έλξη σκάφους
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 06, 2018 4:27 pm 
Χωρίς σύνδεση
3rd gear (χαλικόπληκτος)
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 05, 2015 12:05 am
Δημοσιεύσεις: 269
Τοποθεσία: Αθήνα
Το αυτόματο είναι σαφώς καλύτερο από το χειροκίνητο όσο αφορά την έλξη και ιδικά για αυτό που θέλεις να κάνεις. Υπολόγισε πώς ο 1,5t όταν βγαίνει από το νερό και ιδικά σε ανηφόρα παύει να είναι 1,5t.

Πάρε πληροφορίες και από την αντιπροσωπεία για το θέμα που σε αφορά.


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έλξη σκάφους
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 07, 2018 1:08 am 
Χωρίς σύνδεση
6th gear (λασποτρελλλαμένος)

Εγγραφή: Δευτ Σεπ 25, 2006 11:12 am
Δημοσιεύσεις: 1112
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
StuparArt έγραψε:
Το αυτόματο είναι σαφώς καλύτερο από το χειροκίνητο όσο αφορά την έλξη και ιδικά για αυτό που θέλεις να κάνεις.

Έτσι νομίζουν όλοι, έτσι υπέθετα και εγώ παλιότερα. Όμως η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Παραθέτω εδώ την άποψη ενός "φίλου" από τα παλιά. Αν θυμάμαι καλά ο συγκεκριμένος είχε συνεργαστεί (συντάκτης) και με τους 4Τροχούς τις παλιές καλές εποχές.

Παράθεση:
Έχω ρυμουλκήσει και με αυτόματο και με χειροκίνητο. Προτιμώ χειροκίνητο σαφώς. Το αυτόματο δείχνει να ζορίζει υπερβολικά το συμπλέκτη στις αλλαγές. Είναι χαρακτηριστικό ότι πρόλαβε να μου μυρίσει ο συμπλέκτης σε διαδρομή Αθήνα - Πάτρα, δηλαδή μόλις 200+ χιλιόμετρα. Με το χειροκίνητο, πρόβλημα κανένα, ακόμα και μετά από 2000-2500 χιλιόμετρα σερί.


Παράθεση:
τι εννοείς ζορίζεται ο συμπλέκτης στο αυτόματο?

Σαν να τον κρατάει πατιναρισμένο για λίγο στα ανεβάσματα, ειδικά στις ανηφόρες. Σε Hyundai Galloper (το θυμάται κανένας?) μύριζε σε κάθε αλλαγή, και το αυτοκίνητο ήταν σχεδόν καινούριο.

Επίσης, με το χειροκίνητο είναι πιο πολύ στο χέρι (και το πόδι) του οδηγού το πώς θα οδηγηθεί το αυτοκίνητο. Είναι πιο εύκολο να έχεις την σχέση που θέλεις και την κατανάλωση που θέλεις. Δεν είναι λίγες οι φορές που το αυτόματο κάνει κατέβασμα που δεν χρειάζεσαι, όταν πατήσεις λίγο γκάζι παραπάνω.

Κάτι ακόμα: το αυτόματο καταπονεί περισσότερο τον κοτσαδόρο και την άρθρωση του τρέιλερ, γιατί οι αλλαγές του είναι πιο απότομες από μια καλή χειροκίνητη αλλαγή (κατέβασμα με συγχρονισμό στροφών πχ.).


Επίσης από το http://www.atchellas.com/
    ...που καταπονείται περισσότερο ένα αυτόματο σασμάν:
    Στο σταματά – ξεκίνα μέσα στο κυκλοφοριακό κομφούζιο της πόλης, στις ανηφορικές διαδρομές
    Στις υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού, ή ρυμούλκηση (τροχόσπιτων-τρέιλερ κλπ) μπορεί να προκαλέσει την υπερθέρμανση του αυτόματου σασμάν και την απώλεια λαδιού από την υπερχείλιση με δυσάρεστες συνέπειες...


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έλξη σκάφους
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 07, 2018 1:47 am 
Χωρίς σύνδεση
3rd gear (χαλικόπληκτος)
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 05, 2015 12:05 am
Δημοσιεύσεις: 269
Τοποθεσία: Αθήνα
Meco, πολύ ενδιαφέρων αυτό που διάβασα. Έχει λογική και είχα μια υποψία ότι μπορεί να συμβαίνουν κάποια πράγματα από αυτά που αναγράφονται στην παράθεση.

Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι γνώστης των αυτόματων σασμάν διότι δεν μου αρέσουν κιόλας αλλά από κάποια βιντεάκια που έχω δει (και θα σταθώ μόνο στα rav) μου έδειξαν πως κάνουν πιο εύκολη εκκίνηση σε έντονα ανηφορικά σημεία σε σχέση με τα χειροκίνητα. Το rav ως γνωστών δεν έχει αργές σχέσης και αυτό που καταφέρνει το αυτόματο σασμάν τουλάχιστον από στάση και σε δρόμο με μεγάλη κλίση είναι να συμπεριφερθεί σαν αυτοκίνητο με αργά τουλάχιστον στο πρώτο και κρίσιμο σημείο της εκκίνησης. Για φθορές και ζόρια που θα τραβά εκείνη την ώρα το σασμάν δεν ξέρω αλλά πιστεύω πως για τον δίσκο είναι πιο εύκολο διότι δεν θα χρειαστεί ο οδηγός να τον πατινάρει.

Στην περίπτωση του φίλου που ενδιαφέρεται για το σκάφος του 1,5t προσκοπικά θα κοιτούσα για άλλο αυτοκίνητο.


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 12 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο

Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » ΓΕΝΙΚΑ » Γενικά Θέματα για RAV4


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com