Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 37 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
Συγγραφέας Μήνυμα
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 23, 2018 12:54 pm 
Χωρίς σύνδεση
6th gear (λασποτρελλλαμένος)

Εγγραφή: Δευτ Σεπ 25, 2006 11:12 am
Δημοσιεύσεις: 1079
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Πολύ ωραία.
Σε φυσιολογική χρήση με σκληρότερο ελατήριο το αμορτισέρ δουλεύει λιγότερο αφού έχει λιγότερες και μικρότερες (σε πλάτος) ταλαντώσεις να αποσβέσει.
Από την άλλη σε μεγαλύτερες φορτίσεις του ελατηρίου το αμορτισέρ καλείται να αποσβέσει μεγαλύτερες δυνάμεις οπότε ζορίζεται λίγο περισσότερο. Αυτό όμως (νομίζω πως) θα έχει ελάχιστη επίδραση.


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 19, 2018 11:10 pm 
Χωρίς σύνδεση
1st gear (ασφάλτινος)

Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 02, 2017 1:52 pm
Δημοσιεύσεις: 23
Τοποθεσία: Περαία Θεσσαλονίκης
Καλησπέρα και πάλι σε όλους.

Ενημέρωση μετα απο μερικούς μήνες (είχαμε μείνει στην αλλαγή αμορτισέρ στα εργοστασιακά με MAD ελατήρια και ένα πρόβλημα στην κρεμαγιέρα).

Κρεμαγιέρα αλλάχθηκε ολόκληρη, δεν έπαιρνε επισκευή. "Έτσουξε" αλλά άξιζε τον κόπο. Πάει αυτό.

Όσων αφορά τα πειράματα μου με την ανάρτηση:

Στις πρώτες χιλιάδες χιλιόμετρα δέν είχα ιδιαίτερο παράπονο.

Μετα απο περίπου 6000-7.000 χιλιόμετρα, τα αμορτισέρ τα πηγαίνανε "μέτρια" εμπρός, και ψιλό-καλά πίσω. Λέω μέτρια, διότι στο άνοιγμα άρχισαν να χτυπάνε. Οχι όπως τα KYB, αλλα ακούς το 'γκουπ' σε κάθετες ανομαλίες του δρόμου, και γενικώς δεν μπορώ να πω οτι είμαι ευχαριστημένος με την συμπεριφορά εμπρός, αφού δεν μου εμπνέουν σιγουριά παραμόνο σε καλούς δρόμους. Τα πίσω, έχουν κάπως μειωμένη απόδοση (διαφορά απόδοσης αριστερά/δεξιά).

Τέλως πάντων, είπα να πετάξω κι άλλα λεφτά και έχω κάνει παραγγελία απο Ολλανδία τα KONI Heavy truck, ρυθμιζόμενα, τα οποία έχουν μεγαλύτερο άνοιγμα. Οταν παραλάβω, σκέφτομαι ταυτόχρονα να αλλάξω και top mount (strut mount) τα οποία δεν έχουν αλλαχθεί ποτέ.

Επειδή είμαι ανυπόμονος, είπα να δοκιμάσω και το σετ που είχε βάλει παλαιότερα ο φίλος giorti με μακρύτερα αμορτισερ πίσω (Monroe Adventure D2563), τα οποία είναι απο Lada Niva (πιο ελαφρύ αμάξι).

Τα βρήκα, τα έβαλα πίσω και βγήκα στους δρόμους, και πάνω κάτω ήξερα τι να περιμένω.

Οι πρώτες εντυπώσεις, καλές. Το αμάξι μαλάκωσε, στις λακούβες πιο χαλαρό και ίσως το μεγαλύτερο μήκος πίσω βοήθησε στις στροφές για λιγότερο bodyroll (υπ οψιν έχει σηκωθεί 3 πόντους με τα MAD).

Αλλά... μαλάκωσε υπερβολικά. Σε σημείο που πίσω χοροπηδάει (ταλαντώσεις) 3 και 4 φορές σε δρόμους περίεργους. Με λίγα λόγια δεν νιώθεις απότομες κινήσεις, αλλά αυτό το πολύ μαλακό και το σήκωμα του πίσω μέρους στον αέρα πανω κάτω δεν εμπνέει καθόλου σιγουριά...

Οκ δεν τα λυπάμαι λεφτά για τα Monroe (τα βρήκα με 60 ευρώ καινούργια), είπα να τα φορέσω μέχρι να έρθουν τα KONI, οπότε ταυτόχρονα να βάλω και κάτι καλύτερο πίσω.

Μπορώ να πω οτι βδομάδα με την βδομάδα, έχουν μαλακώσει ακόμη πιο πολύ πίσω, και δεν έχουν ουτε αυτήν την ελάχιστη "σφιχτάδα" που μπορεί να έιχαν στις πρώτες μέρες. * Σημάδι οτι δεν πρόκειται να κρατήσουν και πολύ, όπως πολύ σωστά έχουν αναφέρει διάφοροι που τα έχουν δοκιμάσει σε διάφορα φόρουμς.

Οπότε, ούτε και η λύση του giorti ταιριάζει στην δική μου περίπτωση με τα MAD. Δεν θέλω να σκέφτομαι πόσα λεφτά έχω πετάξει μέχρι στιγμής, θα κάνω μια προσπάθεια ακόμη με τα KONI και αυτό που σκέφτομαι για πίσω, και στο τέλος θα ξυρίσω τον γαμπρό να δούμε πως θα βγεί η μπουγάδα...

_________________
RAV4 MKIII 2006


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 20, 2018 1:16 pm 
Χωρίς σύνδεση
3rd gear (χαλικόπληκτος)
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 05, 2015 12:05 am
Δημοσιεύσεις: 245
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση
Τα monroe γενικά τα έχουν χαλάσει. Πολλά παράπονα ακούω και διαβάζω τα τελευταία δύο χρόνια περίπου.

Για τα koni είσαι σίγουρος πώς είναι πιο μακριά από τα εργοστασιακά? Ότι είναι ρυθμιζόμενα είναι και λογικά θα βρεθεί το setup που ζητάς!

Πάντως μου κάνει τρομερή εντύπωση η γενική αναφορά σου για την συμπεριφορά των αμορτισέρ όπως και του αυτοκινήτου. Το να τερματίσουν τα καλάμια (ιδικά στην έκταση) σε λακούβες και γενικά στον δρόμο δεν μπορεί να ισχύει. Το να τερματίζουν εκτός δρόμου (σε καλό offroad) όπου γίνετε σούπα το αμορτισέρ εσωτερικά να το καταλάβω.

Σήκωσε το αμάξι σε γρύλο και σημάδεψε κάπου στο φτερό το που σταματά το πάνω μέρος του ελαστικού. Μετά βάλε κάμερα να γράφει τον τροχό και το σημάδι και βγες έξω βόλτα να δεις εάν έφτασες πουθενά στο σημάδι (ακριβός στο σημάδι όχι πιο πάνω)

Επίσης, εάν πας σε αμορτισερόμετρο και ακούς τον ήχο που λες θα είναι από αλλού. Τα αμορτισερόμετρα δεν τερματίζουν τα καλάμια.


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 20, 2018 1:41 pm 
Χωρίς σύνδεση
1st gear (ασφάλτινος)

Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 02, 2017 1:52 pm
Δημοσιεύσεις: 23
Τοποθεσία: Περαία Θεσσαλονίκης
StuparArt έγραψε:
Τα monroe γενικά τα έχουν χαλάσει. Πολλά παράπονα ακούω και διαβάζω τα τελευταία δύο χρόνια περίπου.

Για τα koni είσαι σίγουρος πώς είναι πιο μακριά από τα εργοστασιακά? Ότι είναι ρυθμιζόμενα είναι και λογικά θα βρεθεί το setup που ζητάς!

Πάντως μου κάνει τρομερή εντύπωση η γενική αναφορά σου για την συμπεριφορά των αμορτισέρ όπως και του αυτοκινήτου. Το να τερματίσουν τα καλάμια (ιδικά στην έκταση) σε λακούβες και γενικά στον δρόμο δεν μπορεί να ισχύει. Το να τερματίζουν εκτός δρόμου (σε καλό offroad) όπου γίνετε σούπα το αμορτισέρ εσωτερικά να το καταλάβω.

Σήκωσε το αμάξι σε γρύλο και σημάδεψε κάπου στο φτερό το που σταματά το πάνω μέρος του ελαστικού. Μετά βάλε κάμερα να γράφει τον τροχό και το σημάδι και βγες έξω βόλτα να δεις εάν έφτασες πουθενά στο σημάδι (ακριβός στο σημάδι όχι πιο πάνω)

Επίσης, εάν πας σε αμορτισερόμετρο και ακούς τον ήχο που λες θα είναι από αλλού. Τα αμορτισερόμετρα δεν τερματίζουν τα καλάμια.


Θα δοκιμάσω αυτό που είπες φίλε μου για το σημάδι στο φτερό και θα ενημερώσω. Πάντως κι εγώ έχω υποψίες οτι μπορεί να μην φταίνε τα αμορτισέρ και να είναι κάτι άλλο.

Για να σου δώσω να καταλάβεις τι εννοώ με το 'γκουπ', ο θόρυβος ακούγεται σε σημεία που το οδόστρωμα καταβαίνει όπως στην εικόνα που παραθέτω:

https://i.imgur.com/bjILqZt.jpg

Για τα KONI, μου δώσανε τις διαστάσεις:
Μεγ. μήκος [mm]:584
Ελαχ. μήκος [mm]:430

Τα εργοστασιακά Toyota/Tokico που φοράω:

Μεγ. μήκος [mm]:541
Ελαχ. μήκος [mm]:373

Να σημειώσω πως τοποθετούνται στις υπάρχουσες βάσεις των εργοστασιακών, κόβονται στο κατω μέρος και εισέρχονται εσωτερικά, με την βαλβίδα ρύθμισης (μαλακό/σκληρό) στο επάνω μέρος.

_________________
RAV4 MKIII 2006


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 20, 2018 8:40 pm 
Χωρίς σύνδεση
3rd gear (χαλικόπληκτος)
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 05, 2015 12:05 am
Δημοσιεύσεις: 245
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση
Πολύ ενδιαφέρων τα koni και οι διαφορετικές τους διαστάσεις.
Εγώ έχω το ΜΚ2 και έχει άλλες διαστάσεις αλλά ξέρω ότι η koni δίνει τις ίδιες διαστάσεις με τα kayaba και τα Monroe…για αυτό και υπέθεσα πως και στην περίπτωση σου θα ισχύει κάτι ανάλογο.

Έχεις κοιτάξει ποτέ τα top mount , τα συνεμπλόκ της μπροστά αντιστρεπτικής όπως και τα ζαμφοράκια της αντιστρεπτικής (η ζυγαριάς όπως την λένε κόποι)?
Στην βροχή ακούς τα ίδια ή οι θόρυβοι εξαφανίζονται?


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 20, 2018 10:33 pm 
Χωρίς σύνδεση
1st gear (ασφάλτινος)

Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 02, 2017 1:52 pm
Δημοσιεύσεις: 23
Τοποθεσία: Περαία Θεσσαλονίκης
StuparArt έγραψε:
Πολύ ενδιαφέρων τα koni και οι διαφορετικές τους διαστάσεις.
Εγώ έχω το ΜΚ2 και έχει άλλες διαστάσεις αλλά ξέρω ότι η koni δίνει τις ίδιες διαστάσεις με τα kayaba και τα Monroe…για αυτό και υπέθεσα πως και στην περίπτωση σου θα ισχύει κάτι ανάλογο.

Έχεις κοιτάξει ποτέ τα top mount , τα συνεμπλόκ της μπροστά αντιστρεπτικής όπως και τα ζαμφοράκια της αντιστρεπτικής (η ζυγαριάς όπως την λένε κόποι)?
Στην βροχή ακούς τα ίδια ή οι θόρυβοι εξαφανίζονται?


Τα Top mount δεν τα έχω κοιτάξει ποτέ. Και έχω μια υποψία γιατί πολλές φορές ακούω ένα 'κλακ' σαν κούμπωμα μπροστά, όταν το αμάξι είναι σε ανηφόρα και ξεκινήσει απότομα.

Τα ζαμφοράκια της αντιστρεπτικής ράβδου, αλλάχτηκαν πριν 2 μήνες (εμπρος + πίσω), εμφανής η διαφορά, τα παλιά ήταν ταλαιπωρημένα, ξεραμένα.

Δεν βλέπω κάποια διαφορά στην βροχή.

Για να σου περιγράψω τον θόρυβο, δεν είναι απλά ένας θόρυβος όπως απο ταλαιπωρημένα μπαράκια ζυγαριάς, μιλάμε για χτύπημα δυνατό, μπροστά, που αν κάποιος μπεί στο αμάξι και το ακούσει θα νομίζει οτι κάτι έσπασε και θα σταματήσει.

Πλέον έχω καταλάβει σε ποιά σημεία έχει τάση να χτυπάει (οπως σου έδειξα στο σκίτσο) και κόβω ταχύτητα για να το προλάβω. Αν κάποια φορά περάσω απο τέτοιο σημείο ελαφρώς πιο γρήγορα, τρώω το χτύπημα, αλλα τρώγεται. Αν το περάσω εντελώς βιαστικά, το μπαμ είναι πολύ δυνατό και νιώθεις να 'σκαλώνουν' στο σημείο οι μπροστά τροχοί.

_________________
RAV4 MKIII 2006


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 18, 2018 11:07 pm 
Χωρίς σύνδεση
1st gear (ασφάλτινος)

Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 02, 2017 1:52 pm
Δημοσιεύσεις: 23
Τοποθεσία: Περαία Θεσσαλονίκης
Καλησπέρα και πάλι σε όλους.

Σήμερα παρέλαβα τα ΚΟΝΙ και τοποθετήθηκαν άμεσα με την ρύθμιση σκληρότητας στη μέση (ουτε μαλακό, ούτε σκληρό).

Η διαφορά σε σχέση με τα Toyota, ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ. Το αμάξι πήρε αυτό που του άξιζε. Δεν πλέει, δεν γέρνει, δεν κουνάει, είναι σταθερότατο, στιβαρό, χωρίς να γίνεται κουραστικό. Σε άσχημα σημεία του δρόμου που περνούσα και δάκγωνα τα χείλη, περνάω ανετότατα. Μεγάλη βελτίωση στις στροφές. Σου εμπνέει σιγουριά.

Προφανώς συνεργάζονται άψογα με τα MAD.

Δεν έκανα πολλά χλμ ακόμη. Απο Δυτικη Θεσ/κη μέχρι Μηχανιώνα, αλλά πέρασα απο σημεία που ξέρω οτι χτυπούσαν άσχημα τα Toyota/Tokico για να δω την διαφορά. Χωρίς να το καταλάβω στην Μουδανίων κοίταξα το κοντέρ, 140χλμ. Ειλικρινά, ένιωθα οτι πήγαινα με 90.

Να σημειώσω πως τα ΚΟΝΙ (8641 1511) μπαίνουν στις βάσεις των εργοστασιακών (tokico), κόβωντας το κάτω μέρος και περνάει η νέα μπουκάλα εσωτερικά, ενώ στο επάνω μέρος το οποίο βλέπουμε ανοίγωντας το καπώ, προεξέχει η βαλβίδα ρύθμισης. Η ρύθμιση γίνεται με ένα στρόγγυλο 'καπακι' το οποίο περιστέφωντας το σκληραίνουμε η μαλακώνουμε το αμορτισέρ.

Εικόνα

Πιστεύω να με δικαιώσουν και να μην αλλάξει η συμπεριφορά τους στην πορεία, γιατί έχω πετάξει κάμποσα λεφτά με τόσες αλλαγές... Για οτιδήποτε νεότερο, θα ενημερώσω )->

_________________
RAV4 MKIII 2006


Κορυφή 
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 37 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com